تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1396 - 10:06
کد خبر : 15519

استراتژی دشمن از بین بردن تفکر انقلابی است

استراتژی دشمن از بین بردن تفکر انقلابی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم با حضور ائمه جمعه شهرهای جاجرم،سنخواست و شوقان، سرهنگ چمن جانشین فرماندهی سپاه جوادالائمه(ع) استان و معاون فرماندار و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم با حضور ائمه جمعه شهرهای جاجرم،سنخواست و شوقان، سرهنگ چمن جانشین فرماندهی سپاه جوادالائمه(ع) استان و معاون فرماندار و بخشدار مرکزی جاجرم، و دیگر مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات سپاه شهرستان جاجرم برگزار شد.

سرهنگ چمن جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی در این جلسه ابراز داشت: استراتژی دشمن جلوگیری از نفوذ انقلاب در کشورهای دیگر و از بین بردن تفکر انقلابی و در نهایت از بین بردن اسلام است. که از ابزار های مختلفی مثله تهاجم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و تحریم کردن کشورعمل می کنند.

وی با تاکید بر این که دشمن شناسی در عرصه کنونی از دهه های قبل مهمتر است افزود: گفتمان استکبار ستیزی و گفتن مرگ بر آمریکا باید همیشه در بین آحاد کشور جاری و ساری باشد. و یکی از بهترین راه برای خنثی سازی اهداف دشمنان خدمت کردن به مردم است.

سرهنگ چمن با بیان اینکه تفکر انقلابی جغرافیا نمی شناسد ابراز داشت: سپاهی بودن و پاسدار بودن مختص ما سبز پوشان نیست همه مردم ایران پاسدار هستند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه وظیفه خطیر بسیج امروز امر به معروف و نهی از منکر است ابراز داشت: امام حسین با قیام خود در روز عاشورا امر به معروف عملی را در کربلا انجام دادند و حضرت زینب با خطبه خوانی خود امر به معروف لسانی انجام دادند و امروز کار بسیجیان همان جهاد اکبر یعنی امر به معروف و نهی از منکر لسانی است.

وی گفت: وظیفه اخلاقی خود می دانیم که از زحمات جناب سرهنگ اکبری که در شهرستان مایه خیر برکت بودند تقدیر و تشکر کنیم و برای آقای محمدنیا آرزوی موفقیت داریم ایشان مدت ها در جاجرم خدمت کردند و در کنار جناب سرهنگ  اکبری بودند تجربیات لازم را کسب کرده اند.

سرهنگ اکبری فرمانده پیشین سپاه شهرستان جاجرم با بیان اینکه دو دهه از خدمت بنده در سپاه پاسداران می گذرد گفت: دوره طلایی خدمت بنده همین سه سال خدمت در جاجرم بود که هیچ موقع فراموش نمی کنم.

فرمانده جدید شیروان با بیان اینکه از ظرفیت های شهرستان جاجرم برای ساخت و ساز سپاه شهرستان استفاده کردیم ابراز داشت: اوایل حضور بنده در شهرستان حدود بیست پایگاه به صورت متروکه رها شده بود و ما با رایزنی که داشتیم توانستیم سرو سامانی بدهیم و ده ساختمان دیگر جدید ساختیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان هیچ کادری مدرکش پایین تر از لیسانس نیست تصریح کرد: یکی از اولویت های مهم ما در مجموعه ادامه تحصیل کادر های سپاه بود و ده نفر از این عزیزان مدرک کارشناسی ارشد دارند.

سرهنگ حسین اکبری ضمن تشکر از حمایت همه بسیجیان شهرستان جاجرم و امام جمعه شهرستان گفت: موفقیت هایی که به دست آوردیم همه مدیون و مرهون تلاش های بسیجیان شهرستان جاجرم است که از همه آنها تقدیر و تشکر می کنم.

 

سروان محمدنیا فرمانده جدید سپاه شهرستان جاجرم هم ضمن خوش آمد گویی به مسئولین استانی و شهرستانی حاضر در جلسه از اعتماد سردار مرتضوی فرمانده سپاه استان خراسان شمالی تقدیر و تشکر کرد و از بسیجیان و امام جمعه شهرستان جاجرم خواست برای ادامه راه وی را کمک و حمایت کنند.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ حسین اکبری فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم تجلیل و قدردانی بعمل آمد و سروان اسماعیل محمدنیا به عنوان فرمانده جدید این مرکز معرفی گردید.

 

 

پایان خبر

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد