تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - 9:12
کد خبر : 15294

برگزاری مسابقه «نماز؛ تشکر از خداست» از سوی جامعهالقرآن

برگزاری مسابقه «نماز؛ تشکر از خداست» از سوی جامعهالقرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر آموزش بزرگسالان مؤسسه  فرهنگی قرآن و عترت جامعه‌القرآن‌ الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مسابقه «نماز؛ تشکر از خداست» ویژه دختران زیر ۹ سال و پسران زیر ۱۵ سال برگزار می‌شود.وی با اشاره به اینکه مسابقه فوق با هدف آشنایی فرزندان و

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر آموزش بزرگسالان مؤسسه  فرهنگی قرآن و عترت جامعه‌القرآن‌ الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مسابقه «نماز؛ تشکر از خداست» ویژه دختران زیر ۹ سال و پسران زیر ۱۵ سال برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مسابقه فوق با هدف آشنایی فرزندان و نونهالان قرآنی با اقامه فریضه نماز انجام می‌گیرد، اظهار کرد: والدین فیلم اقامه دو رکعت نماز نوگلان خود را که در قالب نماز صبح اقامه کرده و ضبط کرده‌اند به شماره ۰۹۱۹۹۷۴۱۹۱۰ تماس بگیرند.
نجفی تصریح کرد: علاقه‌مندان تا پایان آذرماه ۹۶ فرصت دارند از طریق تلگرام و یا پست از طریق لوح فشرده به مؤسسه جامعهالقرآن الکریم به نشانی قم، خیابان شهدا، کوچه ۱۵ مراجعه کنند.
مدیر آموزش بزرگسالان مؤسسه  فرهنگی قرآن و عترت جامعه‌القرآن‌ الکریم بیان کرد: رعایت تجوید، پوشش مناسب و خلاقیت در امتیازدهی داوران مؤثر است و به سه نفر از دختران و سه نفر از پسران جایزه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود.
یادآور می‌شود، برای عضویت در کانال همیار حفظ قرآن و برای دریافت نرم‌افزار آموزش نماز، آموزش ترتیل سوره‌های حمد و توحید و… می‌توانید در کانال تلگرامی ۰۹۱۹۹۷۴۱۹۱۰ مراجعه کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد