تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 9:37
کد خبر : 148171

جبهه مقاومت جمهوری اسلامی در اوج عزت و سرافزاری است

جبهه مقاومت جمهوری اسلامی در اوج عزت و سرافزاری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی شامگاه جمعه در مراسم کاروان هنری روایت حبیب، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در محل حسینیه اعظم زنجان، گفت: سردار سلیمانی تنها در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از ایران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی شامگاه جمعه در مراسم کاروان هنری روایت حبیب، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در محل حسینیه اعظم زنجان، گفت: سردار سلیمانی تنها در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از ایران اسلامی دفاع می‌کرد، بلکه همواره پشتیبان کشورهای اسلامی و ملت‌های مسلمان بود و باید یاد و خاطره این شهید برای همیشه زنده نگه داشته شود.

وی اظهار کرد: در حمله داعش به عراق هدف اصلی این بود که دولت شیعه به منطقه سنی نشین حمله کند و می‌خواستند با این کار بگویند که جنگ بین شیعه و سنی است.

فرمانده، سپاه استان زنجان گفت: هنر حاج قاسم این بود که به برکت علما و جوانان غیور در عراق و کشورهای اسلامی این وحدت را ایجاد کردند که شیعه و سنی در یک سنگر علیه دشمن قسم خورده، اسرائیل و آمریکایی‌ها با هم می‌جنگند.

کرمی تاکید کرد: امروز شکست آمریکا و خرد شدن استخوان‌های استکبار جهانی و صهیونیسم را می‌بینیم و در زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم همه شهرها به ویژه شهر زنجان حضور چشمگیر داشتند.

وی با بیان اینکه در زمان تشییع جنازه سردار سلیمانی، مردم یک صدا نوای انتقام از قاتلان سردار سلیمانی سر دادند، افزود: یکی از هنرهای حاج قاسم این بود که حیدریون، زینبیون، فاطمیون و اقشار مختلف را سازمان دهی و علیه جبهه استکبار به کار گرفت و سردار سلیمانی بسیج جهان اسلام را شکل داد.

فرمانده سپاه استان زنجان تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی فرمایش امام راحل را با هدایت رهبر انقلاب اسلامی در کشورهای عراق، سوریه، لبنان، یمن و غزه عملیاتی کرد و با این کار پروژه دشمن را به خاک مالید.

کرمی افزود: امروز دشمن شکست خورده آمریکا هم به لحاظ سیاسی و هم به لحاظ اقتصادی در بدترین وضعیت قرار دارد.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه جبهه مقاومت جمهوری اسلامی در اوج عزت، قدرت و سرافزاری است، یاد آورشد: در این میان سردار قاسم سلیمانی یک سرباز بود و همه موفقیت‌ها، پیروزی‌های ایشان و ایجاد وحدت بین مسلمانان به برکت مقام معظم رهبری بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد