تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 15:38
کد خبر : 148077

استقبال چشمگیر از مراسمات شهدا نشان از عزت و عظمت شهدا دارد

استقبال چشمگیر از مراسمات شهدا نشان از عزت و عظمت شهدا دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ساوه سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین تکریم و استقبال باشکوه از خانواده معظم شهید تازه شناسایی شده امیر مسعود حیدر در گلزار مطهر شهدای غرق آباد ساوه اظهار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ساوه سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین تکریم و استقبال باشکوه از خانواده معظم شهید تازه شناسایی شده امیر مسعود حیدر در گلزار مطهر شهدای غرق آباد ساوه اظهار کرد: شهدا در مکتب بزرگ عاشورا و امام حسین(ع) تربیت شدند و مطابق آیه قران کریم شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی می گیرند و این استقبال باشکوه از شهدا نشان از زنده بودن و حیات شهدا دارد و حضور چشمگیر مردم در مراسمات شهدا نشان از عزت و عظمت شهدا دارد.

وی افزود: بزرگترین امتیاز در اختیار شهداست و آن هم شفاعت است و امروز همه باید از مقام شهید شفاعت را طلب کنیم.

سردار کریمی با بیان اینکه شهدا با عمل صالح معرفت به خداوند پیدا کردند و مسیر حق را به خوبی شناختند،گفت: انتظار امروز شهدا از ما عمل صالح به شرط خلوص در نیت و تقوای در عمل است.

وی با اشاره به اینکه شهدا همت بلند داشتند و به وجه الله نظر کردند،افزود: انسان ها از همت های بلند به جایگاهی بلند دست پیدا می کنند، مسیر شهدا مسیر استقامت و ایستادگی بر روی ارزش های اسلامی است و جامعه ای به پیشرفت می رسد که به مسیر شهدا پایبند باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تجلیل از صبر و ایستادگی مادر شهید امیر مسعود حیدر بیان کرد: ایستادگی بیش از ۳۵ ساله مادران شهدای از فرزندان خود نشان از رابطه قلبی آنها با خداوند متعال و پیوند عمیق با فرزندان شهیدشان است و مادران شهدا با خدا معامله کردند.

وی ادامه داد: شهدا فرصت ها را به خوبی شناختند و برای کسب خوبی ها از یکدیگر سبقت گرفتند و شهدا در مسیر حق جزء السابقون بودند و شتابنده در این مسیر حرکت کردند.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه شهدا بهترین الگوی بشریت برای رسیدن به رشد و کمال هستند، گفت: پیام شهید پیام ایستادگی و دفاع از ارزش های اسلامی است و جامعه ای که در آن پیام شهدا زنده باشد زنده و پویا می ماند و امروز باید شاخصه های سیره شهدا و پیام شهدا در زندگی و رفتار ما نمود داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: توجه به رهنمودهای ولایت ، خدمت صادقانه به مردم و دفاع همه جانبه از ارزش های اسلامی مهمترین پیام شهدا است و امروز دفاع از مرزهای معنوی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و جغرافیایی کشور دفاع از ارزش های اسلامی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد