تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 12:29
کد خبر : 147438

آندلوسیزه کزدن مشاهد مشرفه

آندلوسیزه کزدن مشاهد مشرفه

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یاسین علی‌محمد؛ حتما ماجرای فتح خونین و فجیع آندلس را که در دست مسلمانان بوده را کم و بیش خوانده اید. در بیانات نوروزی حضرت امام خامنه ای؛ کلید واژه جنگ شیاطین انس و جن را شنیده ودیده اید و لزوم قوی شدنمان در برابر دشمنان خدا را. در این مصاف نهایی

آندلوسیزه کزدن مشاهد مشرفه

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یاسین علی‌محمد؛ حتما ماجرای فتح خونین و فجیع آندلس را که در دست مسلمانان بوده را کم و بیش خوانده اید. در بیانات نوروزی حضرت امام خامنه ای؛ کلید واژه جنگ شیاطین انس و جن را شنیده ودیده اید و لزوم قوی شدنمان در برابر دشمنان خدا را. در این مصاف نهایی دشمن؛ با اطلاع از شکل گیری نقشه جدید قلمرو انقلاب اسلامی پس از مرگ جریان ماسونی اصلاحات در داخل و مرگ ناگهانی غریق استخر سعدآباد؛ که منجر به قطع ترمینال سیگنالیسم سرویس زیتون و سیا شد و تحولات منطقه، عملیات بزرگ قطع شریان های مهم انرژی الهی را با بازی کرونا آغاز کرد و به زعم خود که با بسته شدن مشاهد مشرفه و اماکن دینی؛ جریان الهی ضعیف شده و با قطع ارتباط و ایجاد ناامیدی در مسلمین؛ بخصوص شیعه که از دست دین و توسل و ارتباط با خدا این بیماری از بین نخواهد رفت، همزمان از پیشتر و اکنون عملیات روانی القاء اینکه شهرهایی نظیر مشهد مقدس در فساد جنسی غوطه ور است و هدف غایی شیعیان عراقی که بی تاب زیارت امام الغوث علی بن موسی الرضا علیه السلام هستند، را در فضای ولنگار و رهای مجازی داخل با پخش ویدیوهای مشکوک و تایید نشده که ببینید عراقی ها در مشهد چه میکنند؟ و احمق هایی مامور انتشار این شایعات بی اساس می شوند.

در اینجا چند نکته مهم لازم توجه است که خواهشمند است در کنار برنامه های خسته کننده و مقطعی و بعضا بی اثر؛ مخاطبین مجموعه های نهادهای حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ اینگونه چالش های مهم را که موجبات تردید و نفوذ فکری در مردم می شود را تبیین و هیئات اندیشه ورز بیکار و بیعار به ارزش ها وارد عمل شوند و جلسات گفتمانی برگزار کنند. بخش رسانه ایی که عملا سرگرم انتقال و الحاق (copy&paste) هستند تولید محتوا کنند.

الف) اگر مشهد مقدس مورد این حملات قرار گرفته؛ سوال اینجاست که آیا جوان و مرد ایرانی در همان مشهد و سایر شهرها نظیر تهران؛ چنان معصوم و مطهر است که نیم نگاه هم به زنان و دختران بی حجاب و ناهنجار ندارد؟

ب) آیا این دلواپسان مشهد همانانی نیستند که با همکاری جراید ماسونی اصلاحات گشت ارشاد را مدام در هماهنگی با رسانه های دشمن می کوبیدند؟

ج) اگر نگران مشهد هستند؛ چرا جانبداری از طرح آزادی های یواشکی عنصر دست پرورده اصلاحات میکنند؟

د) چرا فقط عراقی ها مورد هدف هستند؟ آیا همه اتباع عراق برای این موضوع به مشهد می آیند؟

ه) این دقیقا در راستای هدف قراردادن تفرقه امتهای اسلامی است.

و) آیا در شهرهای شمالی و جنوبی نظیر کیش گردشگران خارجی درحال مناجات و عبادات هستند ؟چرا رگ غیرتشان باد نکرده است

ز) آیا غیرتشان در همدوشی با دختران در دیسکوها و عشرتکده های ترکیه،ارمنستان، تایلند، دبی خاموش است که نوامیس شان مقابل چشمانشان با برهنگی با نامحرم و اجنبی در اختلاط اند؟

ح)هدف قراردادن آقای علم الهدی امام جمعه محترم مشهد بغیر از ضربه زدن به جریان انقلابی مشهد است؟

ط) توئیت جعلی مهناز افشار را یادتان هست که منجر به ترور طلبه همدانی شد و قاتل از هواداران انجمن تروریستی پادشاهی بود؟

ی) قبح زدایی از گناه و حیا زدایی از جامعه اهداف این طرح است که در اذهان عمومی اینگونه القاء شود که دینداران اهل فساد اند.

ک) آیا دستگاه های نظارتی متوجه اند که سرویس دشمن با چند واسطه خانواده هایی را که از بستر برخی برنامه های نهادهای مردم نهاد مشکوک جذب می شوند را به شهرهای مذهبی با امکانات زندگی میفرستند و طی توجیهات در خصوص نوع پوشش ناهنجار و سبک زندگی آنان در مقابل زوار ایرانی و خارجی هرروز در حال نمایش اند؟ آیا از حضور این جماعات در صنوف مشهد در مراکز خرید خبر دارند؟ آیا از تغییر سبک مهندسی معماری اماکن به سبک یونانی خبر دارند؟

ل) آیا می دانند که درکنار این افراد، روسپی های تهران و شهرهای دیگر را در پوشش های خیریه ایی به مشهد گسیل کرده اند؟

م) این بیهوشی و خواب نیروهای انقلاب کی تمام می شود؟

ن)ناگفته بسیار است و ناتمام؛ هرچند که می دانم در گوشه ای عمدا بسته شده و اجسام بخواب زده و البته قلوب پر از حسد اثری ندارد، اما دعوت به تفکر می کنم تا از این مطالب به اندازه سلام صبح بخیرهای واتساپی بی معنا و مضحک به سادگی نگذریم.

 

یاسین علی‌محمد – فعال دانشجویی دانشگاه آزاد کرج

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد