تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 11:38
کد خبر : 147418

لزوم برگزاری باشکوه مراسم فاطمیه و بزرگداشت شهید سلیمانی در شهرستان شادگان

لزوم برگزاری باشکوه مراسم فاطمیه و بزرگداشت شهید سلیمانی در شهرستان شادگان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور صبح امروز در نشست برنامه ریزی برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه و بزرگداشت شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: امسال برنامه‌های سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی در شهرستان شادگان با برنامه‌های ایام فاطمیه همراه خواهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور صبح امروز در نشست برنامه ریزی برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه و بزرگداشت شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: امسال برنامه‌های سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی در شهرستان شادگان با برنامه‌های ایام فاطمیه همراه خواهد شد.

او گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی اسطوره خستگی ناپذیری که برای ایرانیان و مسلمانان مایه فخر و مباهات بود و این رزمنده دلاور و فرمانده شجاع همواره نامش لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: مراسم‌ ایام فاطمیه با هدف معرفت افزایی و با همراهی مردم خداجوی در شهرستان شادگان برگزار خواهد شد.

صبری پور در پایان بیانکرد: مراسم سوگواری و عزاداری ایام فاطمیه در کلیه شهرو روستاهای تابعه شادگان با اجرای برنامه‌های ویژه و با حضور مردم و مسوولین برگزار خواهد شد./انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد