تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 12:20
کد خبر : 146967

نشان طلا در دستان ۱۰ کودک برگزیده مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین

نشان طلا در دستان ۱۰ کودک برگزیده مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اسامی برگزیدگان «نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین» در سه گروه سنی مختلف، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شد. از میان ۲ هزار اثر رسیده به بخش ملی و بین‌الملل مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اسامی برگزیدگان «نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین» در سه گروه سنی مختلف، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شد.

از میان ۲ هزار اثر رسیده به بخش ملی و بین‌الملل مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین، تعداد یک هزار و ۵۵۰ اثر به بخش ملی و ۴۵۰ اثر به بخش بین‌الملل اختصاص داشت که از این تعداد ۱۰ اثر از سوی هیأت داوران به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

«محمدانیس یحیی ۱۴ساله» و «ریان خلیل عبدالله ۱۷ساله» هر دو از کشور لبنان، «سیدعلیرضا حسینی ۱۱ساله» از تهران، «سونیا افسانه ۱۶ساله» از اردبیل، «سیده‌الناز میرحسینی ۷ساله» از مشهد مقدس، «مهشید قاسمی ۱۲ساله» از کهریزسنگ استان اصفهان، «فاطمه‌زهرا صفری‌شیرزی ۸ ساله» از اصفهان، «مبینا امینی ۱۶ساله» از نجف‌آباد اصفهان، «آیناز کیانپور ۱۰ساله» از فولادشهر اصفهان و «ملیکا طاهری ۱۴ساله» از گزوبرخوار اصفهان به عنوان نفرات برتر معرفی و با اهدای نشان طلا از آنان تقدیر شد.

همچنین۹۰ اثر شامل ۳۰ اثر در گروه سنی ۵ تا ۹ سال، ۳۰ اثر را در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و ۳۰ اثر در بخش ۱۳ تا ۱۸ سال، به عنوان برگزیده، از سوی هیأت داوران انتخاب و با اهدای مدال طلا، نقره و برنز از آنان قدردانی شد.

فراخوان «نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین» با هدف نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوندهای عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای هنری قشر آینده‌ساز جهان از سوی کانون پرورش فکری استان اصفهان منتشر شده بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد