تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 16:11
کد خبر : 146433

دستگیری کلاهبردار ۱۲ هزار میلیارد تومانی در روسیه

دستگیری کلاهبردار ۱۲ هزار میلیارد تومانی در روسیه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی درباره دستگیری کلاهبردار ۱۲ هزار میلیارد تومانی که به مسکو متواری شده بود، گفت: این فرد در اصل رئیس یک گروه ۱۵ نفره است که روش مجرمانه آن‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی درباره دستگیری کلاهبردار ۱۲ هزار میلیارد تومانی که به مسکو متواری شده بود، گفت: این فرد در اصل رئیس یک گروه ۱۵ نفره است که روش مجرمانه آن‌ها تاسیس شرکت‌های داخلی و بین‌المللی بوده و از مسیر این شرکت‌ها اقدام به کلاهبرداری از تجار و صرافی‌ها می‌کردند.

سردار شیرزاد ادامه داد: سال ۹۹ بر اساس دستور مرجع قضایی درخصوص صدور اعلان قرمز برای این افراد به پلیس بین‌الملل، اقدام ما شروع شد. پس از شهریور ۹۹، درخواست را صادر کردیم و بعد از ۳ ماه برای این ۱۵ نفر اعلان قرمز صادر شد. اواخر ۹۹ چند نفر از آن‌ها شناسایی و به کشور استرداد شدند. سر دسته اصلی این باند در کشور روسیه شناسایی شد سپس از ما مدارک استرداد در خواست شد.

وی گفت:همکاری وزارت امور خارجه، دستگاه قضایی، سفارت ایران در مسکو و پلیس بین‌الملل مسکو در دستگیری این کلاهبردار تاثیر زیادی داشت و منجر شد که دادگاه روسیه رای استرداد این فرد به ایران را صادر کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد