تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 16:16
کد خبر : 145776

سازش ۲۰۰۰ زوج متقاضی طلاق در خراسان رضوی از ابتدای سال

سازش ۲۰۰۰ زوج متقاضی طلاق در خراسان رضوی از ابتدای سال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، غلام‌حسین دلبری اظهار کرد: در هشت ماهه اول سال جاری، ۱۰۸ هزار و ۹۵۰ جلسه مشاوره در خراسان رضوی برای مراجعین طلاق برگزار شده که نتیجه آن، سازش دو هزار زوج متقاضی طلاق بوده است. وی با بیان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، غلام‌حسین دلبری اظهار کرد: در هشت ماهه اول سال جاری، ۱۰۸ هزار و ۹۵۰ جلسه مشاوره در خراسان رضوی برای مراجعین طلاق برگزار شده که نتیجه آن، سازش دو هزار زوج متقاضی طلاق بوده است.

وی با بیان این‌که هزینه مشاوره پیشگیری از طلاق برای مددجویان نهادهای حمایتی یا افراد کم‌بضاعت، توسط بهزیستی پرداخت می‌شود، ادامه داد: این یارانه با صورتحساب مرکز مشاوره یا کلینیک مددکاری طرف قرارداد و بررسی کارشناس مربوطه، به حساب مرکز مشاوره یا کلینیک واریز می‌شود.

معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی با بیان این‌که در هشت ماه اول امسال، سه هزار و ۵۰۰ نفر از این یارانه بهره‌مند شده‌اند گفت: ۶۶ کلینیک مددکاری و مرکز مشاوره در سطح استان طرف قرارداد بهزیستی برای مراجعین کم‌بضاعت هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۹ مرکز مشاوره و ۱۶ کلینیک مددکاری در سطح استان با برنامه کنترل و کاهش طلاق همکاری دارند.

دلبری یادآور شد: در هشت ماه اول امسال، ۲۱ هزار و ۷۹۰ نفر در سامانه ثبت درخواست طلاق (تصمیم) ثبت‌نام کرده‌اند که این تعداد در مدت مشابه سال قبل، ۱۸ هزار و ۳۳۵ مورد بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد