تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 14:52
کد خبر : 145744

بخش کشاورزی مشهد به باراندازهای بیشتری نیاز دارد

بخش کشاورزی مشهد به باراندازهای بیشتری نیاز دارد

یعقوبعلی نظری در ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر جهاد کشاورزی که در قالب قرارگاه امنیت غذایی برگزار شد، گفت: در استان بر اینکه هیچگونه واحد تولیدی، کشاورزی و دامداری نباید غیرفعال شود، اهتمام جدی مشترک وجود دارد.  وی فعال شدن بخش‌های راکد و استفاده حداکثری از واحدهای فعال را از جمله سیاست‌های جدی مدیریت استان برشمرد

یعقوبعلی نظری در ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر جهاد کشاورزی که در قالب قرارگاه امنیت غذایی برگزار شد، گفت: در استان بر اینکه هیچگونه واحد تولیدی، کشاورزی و دامداری نباید غیرفعال شود، اهتمام جدی مشترک وجود دارد. 

وی فعال شدن بخش‌های راکد و استفاده حداکثری از واحدهای فعال را از جمله سیاست‌های جدی مدیریت استان برشمرد و افزود: با توجه به ظرفیت، نیازها و چالش‌ها به دنبال راهکارهای جدید هستیم تا آنها را در دستور کار قرار دهیم. 

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: سیاست مدیریت استان در همه بخش‌ها این است که بخش خصوصی و مردمی فعال شود و در همین راستا دستگاه‌ها در خدمت بخش خصوصی باشند تا موانع را برطرف کرده و مسیر را تسهیل کنند. 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی وی گفت: بنا داریم ظرفیت فروشگاه‌های تعاونی روستایی را فعال‌تر کنیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد