تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 18:00
کد خبر : 145584

مطالبات بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از استاندار جدید چهارمحال و بختیاری

مطالبات بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از استاندار جدید چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نامه ای به غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری به نمایندگی مردم استان مطالبات و پیشنهادات خود را بیان کرد. متن نامه به شرح زیر است: استاندار محترم چهارمحال

مطالبات بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از استاندار جدید چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نامه ای به غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری به نمایندگی مردم استان مطالبات و پیشنهادات خود را بیان کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

استاندار محترم چهارمحال و بختیاری

جناب آقای سردار غلامعلی حیدری

سلام علیکم

تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات استاندار سابق؛ جناب آقای اقبال عباسی بابت زحماتشان در این مسئولیت؛ به جنابعالی بابت مسئولیت استانداری چهارمحال و بختیاری تبریک گفته و توفیق روز افزون برای پیشبرد اهداف عالیه اسلام در استان را از خدای متعال برای جناب عالی مسالت می‌دارد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه و مردم شریف استان متناسب با روحیه مطالبه گری و وظیفه انقلابی و دانشجویی برخود لازم می‌داند چندین مورد از مطالبات و پیشنهادات خود را به صورت خلاصه به سمع و نظر استاندار جدید برساند.

۱. تدوین سند پیشرفت استان جهت تحقق بیانیه گام دوم در بازه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت.

۲. حضور چهره به چهره استاندار و سایر مسئولان استان در میان مردم جهت آشنایی از نزدیک با مشکلات آن­‌ها و رفع دغدغه‌های آن ها.

۳. ادامه ندادن رویه سابق مسئولان در تعاملات با اقشار مختلف استان و همچنین هم اندیشی و ارتباط با مردم و به ویژه تشکل‌های دانشجویی به عنوان قشر نخبگانی جامعه.

۴. توجه و اهتمام ویژه به مسائل حوزه آب استان با توجه به اتفاقات و چالش‌های اخیر من جمله: پیگیری و اجرای پروژه بن، بروجن تا آخر سال جاری. بررسی وضعیت تونل بهشت آباد، بررسی وضعیت تاسف بار مردم سرخون و لردگان.

۵. انتصاب و به کارگیری نیرو‌های جوان، متعهد و متخصص در حوزه‌های مختلف مدیریتی استان در راستای جوانگرایی و همچنین عدم به کارگیری افرادی که در حوزه آب منتفع می‌شوند.

۶. تسهیل بروکراسی اداری و رفع سختگیری‌های بی­جا جهت اشتغال زایی و کار آفرینی.

۷. برنامه ریزی برای کاهش نرخ اجاره بها در استان.

۸. حمایت و عدم مانع تراشی برای فعالیت­هایی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.

۹. رعایت اصل عدالت مالی در تخصیص بودجه به هر یک از بخش‌های مختلف استان.

۱۰. شفافیت در حوزه‌های مختلف عملکردی و مالی استان.

۱۱. برنامه ریزی و توجه بیشتر به حوزه آبزیان استان با وجود ظرفیت کم نظیر استان در پروش ماهی‌ها سردابی.

۱۲. تقویت و برنامه ریزی برای صادرات و انتقال گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی جهت بالا بردن انتفاع کشاورزان از فروش محصولات و ایجاد اشتغال در استان.

۱۳. تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی استان از جمله احداث راه آهن.

۱۴. توجه به تعطیلی بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی در چند سال اخیر.

۱۵. جذب سرمایه گذار با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای استان.

۱۶. پیگیری کمبود بیمارستان و امکانات و تجهیزات بهداشتی در استان به طوری که مردم برای دریافت خدماتی درمانی ناچار به سفر به استان‌های مجاور هستند.

۱۷. برنامه ریزی جهت افزایش دغدغه­‌های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی دانشجویان و اساتید در تعامل با مسئولین دانشگاه ها.

۱۸. تعامل با مسئولین دانشگاه‌ها برای جهت دهی به فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها اعم از پایان­ نامه ­ها، تحقیقات و مقالات علمی دانشگاه به سمت حل مشکلات استانی و کشوری.

۱۹. با توجه به درگیری‌ها و آتش برخی سیاسی کاری‌های موجود و رفتار‌های سلیقه‌ای یا دخالت نهاد‌های خارج از دانشگاه که در روند پیشرفت علمی و فرهنگی دانشگاه اختلال ایجاد کرده است خواستار آن هستیم که ضمن به رسمیت شناختن سلایق سیاسی گوناگون در میان دانشجو‌ها از ورود و دخالت افراد، احزاب و نهاد‌های خارجی در مسائل دانشگاه جهت تحقق اهداف سیاسی شان جدا خودداری شود.

۲۰. گسترش خوابگاه­‌های متاهلی: نبود خوابگاه‌های متاهلی از عوامل مهم تاخیر در ازدواج دانشجویان و افزایش سن ازدواج می‌باشد که به دنبال آن سبب به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی متعدد ناشی از عدم ازدواج به موقع در دانشگاه شده است.

در پایان لازم به ذکر است بسیج دانشجویی آمادگی خود را جهت تشریح کامل مطالب گفته شده در جلسات حضوری با استاندار محترم و همچنین همکاری خود را برای اجرای آن‌ها اعلام می‌دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد