تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 14:44
کد خبر : 145532

دشمنان توان و جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

دشمنان توان و جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عباس نیل فروشان ظهر روز یکشنبه در اجلاسیه زنان و کودکان شهید استان ایلام اظهار کرد: دشمنان می‌دانند که توان و جرات حمله نظامی به ایران را ندارد چرا که ما به مدد بهره گیری از دانش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عباس نیل فروشان ظهر روز یکشنبه در اجلاسیه زنان و کودکان شهید استان ایلام اظهار کرد: دشمنان می‌دانند که توان و جرات حمله نظامی به ایران را ندارد چرا که ما به مدد بهره گیری از دانش روز و استقامت مردم امروزه به یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه تبدیل شده‌ایم.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: قبل از انقلاب سپر دفاعی ایران جان پناه نیروهای آمریکایی در منطقه بود و آمریکایی‌ها در بن بست‌های نظامی از جمله واقعه ظفار کشور عمان از نیروهای ایرانی برای جنگ بهره گیری کردند.

سردار نیل فروشان عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در زمینه‌های مختلفی چون پهباد، موشک، جنگ الکترونیک، هوافضا و بخش‌های دیگر قوی و مقتدر است و دشمن یارای مقابله با کشور ما را ندارد.

وی گفت: آمریکا در منطقه مرعوب و سرخورده شده و جایگاه خود را از دست داده است و چاره‌ای جز ترک منطقه و عقب نشینی تاکتیکی از مواضع خود در برابر ایران و جبهه مقاومت را ندارد.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت‌های مردم در هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: جای جای این سرزمین بوی عاشورا و قیام کربلا را به خود گرفته است و مردم این استان تندیس مقاومت و ایثار در کشور هستند.

سردار نیل فروشان افزود: استان ایلام به واسطه جنگ تحمیلی به محل معراج شهدای زیادی تبدیل شد، زنان این استان عزیزترین نزدیکان خود را نیز از دست دادند اما در مقاومت و ایثار آنها خللی وارد نشد و حتی تعدادی از این زنان نیز مظلومانه به درجه رفیع شهادت یا جانبازی نائل آمدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد