تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 13:11
کد خبر : 145500

ملاحظه دربی را نداریم و محکم بازی می‌کنیم/ باشگاه بدقولی کرد

ملاحظه دربی را نداریم و محکم بازی می‌کنیم/ باشگاه بدقولی کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط جدول برای هر دو تیم بسیار حساس است و به هیچ عنوان دوست نداریم در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهیم. بازی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط جدول برای هر دو تیم بسیار حساس است و به هیچ عنوان دوست نداریم در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهیم. بازی های خوبی را در ۶ دیدار قبلی از نفت دیده‌ایم. باید خیلی تمرکز خوبی داشته باشیم تا علاوه بر انجام یک دیدار خوب، سه امتیاز هم کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: دوست نداریم امتیاز از دست بدهیم. پس از بردن نفت آبادان از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کردیم اما بدقولی باشگاه گریبانگیر بازیکنان شده است. با این وجود آماده مسابقه هستیم. باید با گردش توپ، بازی را مدیریت کنیم تا مثل مسابقه قبل، شناور، پرسرعت و منطقی بازی کنیم و از لایحه‌های دفاعی حریف رد شویم.

گل محمدی درباره پیش رو بودن دربی پایتخت و احتمال در نظر گرفتن ملاحظاتی برای دیدار با استقلال، گفت: قطعا دربی روی این بازی تاثیر نمی‌گذارد. با تمام قوا برابر نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیریم. از بازیکنانم می خواهم خیلی محکم مقابل حریف بازی کنند.

وی تاکید کرد: این بازی دیداری نیست که به خاطر دربی بخواهیم شُل بازی کنیم و امتیاز از دست بدهیم. هر بازی مثل دربی سه امتیاز دارد و به فکر گرفتن امتیازات کامل هستیم. کسی که برای دربی شل بازی کند و مثلا کارت نگیرد، کاری غیرحرفه‌ای است و باید با تمام قوا به مصاف حریف برویم.

ادامه دارد…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد