تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1396 - 5:34
کد خبر : 14533

سپاه و بسیج بی ادعا معضلات اجتماعی را پیگیری می‌کند / اجرای طرح کرامت ۲ در مناطق حاشیه نشین سنندج

سپاه و بسیج بی ادعا معضلات اجتماعی را پیگیری می‌کند / اجرای طرح کرامت ۲ در مناطق حاشیه نشین سنندج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، سرهنگ پاسدار "عیسی رحیمی زاده" فرمانده سپاه سنندج در همایش شناسایی و پیشگری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان کرامت ۲ که در محله نایسر با حضور دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر استان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، سرهنگ پاسدار "عیسی رحیمی زاده" فرمانده سپاه سنندج در همایش شناسایی و پیشگری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان کرامت ۲ که در محله نایسر با حضور دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر استان کردستان برگزار شد، گفت: بسیج و سپاه همانند گذشته بی ادعا در راستای پیشگری از معضلات و مشکلات اجتماعی پیشقدم شده است.

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی امروزه برنامه‌های زیادی برای ضربه زدن به مسلمانان را دارد، اظهار کرد: نشانه گرفته کانون گرم خانواده‌ها از ظریق فضای مجازی، ماهواره، اعتیاد و ترویج طلاق از جمله نقشه‌های شوم آنان برای متلاشی کردن خانواده‌هاست.

 

فرمانده سپاه سنندج افزود: زنان بعنوان نصفی از جمعیت جامعه و همچنین مدیران واقعی خانواده نقشی بسزا در تربیت فرزندانی سالم و بدور از معضلات اجتماع را دارند.

 

رحیمی زاده با اشاره به برنامه‌ها و اهداف سپاه در طرح کرامت ۲، عنوان کرد: در این طرح محلات حاشیه نشین سنندج که در معرض آسیب‌های بیشتری قرار دارند انتخاب و معضلات مهمی چون اعتیاد در آن پاک سازی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در این طرح مردم محلات نقشی مهم و محوری در پاک سازی مناطق آلوده به معتادین و مواد مخدر را ایفا می‌کنند و در این میان نیز ادارات مربوطه لازم است پای کار بیایند.

 

وی آسیب طلاق را در جامعه امروزی جدی خواند و گفت: طلاق عاطفی، الگوگیری از فضای مجازی، منجر شدن یک از دواج از هر ۵ مورد به طلاق و برگزاری جشن طلاق از جمله فرهنگ سازی‌های غلط غربی است که به جامعه ما نیز رسوخ کرده است.

 

فرمانده سپاه سنندج با بیان اینکه پیشگری از مواد مخدر در اولویت طرح کرامت ۲ است، افزود: در این طرح، سپاه با ورود به مدارس، برنامه ریزی برای معتادین و پاک سازی آنها و ارشاد توزیع کنندگان و حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های معتادین برنامه‌های خود را پیش می‌برد.

 

رحیمی زاده عنوان کرد: پس از پاک سازی معتادین، سپاه و بسیج زمینه را برای ورود این افراد نجات یافته از بند اعتیاد به محیز کسب و کار و اتشغال فراهم کرده و حتی در مواردی نیز وام‌های اشتغالزایی به کارفرمایانی که این افراد را بکارگیری کنند، اعطا می‌کند.

 

در ادامه این مراسم از شرکت کنندگان در این مراسم به قید قرعه تجلیل شد و همچنین طومار نه به اعتیاد نیز به امضای مسئولین رسید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد