تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 13:18
کد خبر : 144735

شاخصه برجسته بسیجیان مبارزه با فساد و طرفداری از مظلومان است

شاخصه برجسته بسیجیان مبارزه با فساد و طرفداری از مظلومان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله‌پور پیش از چهارشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: امام خمینی پایه گذار تفکر شهادت و فرهنگ بسیجی بودند و با کمک جوانان مخلص انقلاب را به پیروزی رساندند. فرمانده سپاه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله‌پور پیش از چهارشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: امام خمینی پایه گذار تفکر شهادت و فرهنگ بسیجی بودند و با کمک جوانان مخلص انقلاب را به پیروزی رساندند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج طلایه‌دار دار حل مشکلات کشور در دوران دفاع مقدس و زمان حال است، افزود: بسیجیان غیرتمندانه کشور را در برابر تهدیدات امنیتی محافظت کردند و با قدرت و اشراف اطلاعاتی که داشتند مقابل دشمن ایستادند.

وی با اشاره به فتنه گری دشمنان در ایام انتخابات، تصریح کرد: در صحنه انتخابات هم که دشمنان می‌خواستند جو ناامیدی را در میان مردم به وجود بیاورد، بسیج وارد میدان شد و در این فضا و حمله رسانه‌ای نقش آفرینی کرد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی یکی دیگر از وظایف بسیجیان است، گفت: خلق حماسه عظیم اربعین آن هم در شرایط فعلی که توسط دشمنان بمباران اطلاعاتی می‌شویم، نشان دهنده برگی دیگر از اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی و انقلاب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کسب رتبه اول واکسیناسیون کرونا در این استان به همت بسیجیان رقم خورده است، ادامه داد: بسیج و سپاه در مقابل همه تحریم‌ها ایستادگی کرد و آماده ورود به تمام حوزه‌ها برای رفع چالش‌ها و گرفتاری‌ها است.

سردار عبدالله پور مشکلات اقتصادی کشور را به دلیل مردمی نبودن این عرصه دانست و عنوان کرد: معتقدیم اگر مسئولان در گذشته تا حال اقتصاد را به مردم می‌سپردند الان با این حجم از مشکلات مواجه نبودیم.

وی شاخصه برجسته بسیجیان را مبارزه با فساد و طرفداری از مظلومان عنوان کرد و افزود: توصیه به صبر و جهاد و تبیین شرایط وظیفه و مأموریتی است که امروز به فرموده مقام معظم رهبری بر عهده بسیج است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با گلایه مندی از غفلت برخی مسئولان از ظرفیت عظیم بسیج، بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند اگر از بسیج غافل شویم دچار عذاب الهی می‌شویم بنابراین امیدواریم با حضور امروزمان در رزمایش اقتدار بار دیگر با امام عهد ببندیم و تا پایان عمر پاسدار خون شهدا باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد