تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 14:40
کد خبر : 144413

سرپرست ملوان: هواداران ما به صورت خودجوش وارد ورزشگاه شدند/ به کمیته داوران و سازمان لیگ توهین شد

سرپرست ملوان: هواداران ما به صورت خودجوش وارد ورزشگاه شدند/ به کمیته داوران و سازمان لیگ توهین شد

– اخبار ورزشی – حسین برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره توقف یک ساعته در دیدار شهرداری آستارا و ملوان بندر انزلی اظهار داشت: کانون هواداران باشگاه ملوان فعال نیست و با توجه به نزدیکی انزلی و رشت، هواداران ما به صورت خودجوش وارد ورزشگاه شدند. شب قبل از مسابقه هماهنگ کردیم

– اخبار ورزشی –

حسین برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره توقف یک ساعته در دیدار شهرداری آستارا و ملوان بندر انزلی اظهار داشت: کانون هواداران باشگاه ملوان فعال نیست و با توجه به نزدیکی انزلی و رشت، هواداران ما به صورت خودجوش وارد ورزشگاه شدند. شب قبل از مسابقه هماهنگ کردیم که هر تیم، ۱۰ میهمان به ورزشگاه بیاورد و به مأموران نیروی انتظامی گفتیم با توجه به حساسیت بازی،‌ میهمانان زودتر و با تعداد بیشتر در ورزشگاه حاضر شوند.

وی در مورد دلیل ورود تماشاگران به ورزشگاه سردار جنگل رشت تصریح کرد: متأسفانه مأموران نیروی انتظامی دیر و با تعداد کم به ورزشگاه آمدند که همین اتفاق، باعث ورود تماشاگران به ورزشگاه شد. ما در این مسابقه میهمان بودیم و هماهنگی نیروی انتظامی با تیم میزبان است. یا شهرداری آستارا این کار را ناقص انجام داده است، یا اینکه عوامل بازی توجیه نشده بودند. بازی حدود ۴۲ دقیقه تأخیر داشت و تیم‌ها پس از اینکه آمادگی خود را به دست آوردند، وارد زمین شدند.

توقف ۵۰ دقیقه‌ای دربی گیلان به دلیل حضور تماشاگران + فیلم

سرپرست تیم ملوان بندر انزلی راجع به اظهارات مربی تیم شهرداری آستارا که گفته بود همه به سمت ملوان غش کرده‌اند، به تسنیم گفت: این صحبت‌ها غیرحرفه‌ای است و بار حقوقی دارد. این صحبت، توهین به کمیته داوران و سازمان لیگ است و فدراسیون می‌تواند از این فرد شکایت کند. ما چند سال است که در لیگ دسته اول هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که به لیگ برتر برسیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد