تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 - 5:38
کد خبر : 14438

امامان جمعه خدمات دولت را از طریق تریبون منعکس کنند

امامان جمعه خدمات دولت را از طریق تریبون منعکس کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۱۷ مهرماه در دیدار با ائمه جمعه شهرهای مختلف استان، اظهار کرد: جایگاه رفیع و مقدس تریبون نماز جمعه و نقش آفرینی آن در سیر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۱۷ مهرماه در دیدار با ائمه جمعه شهرهای مختلف استان، اظهار کرد: جایگاه رفیع و مقدس تریبون نماز جمعه و نقش آفرینی آن در سیر تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور ظرف چهار دهه گذشته قابل تقدیر است.
وی افزود: باید از اظهارنظرهایی که گاه منجر به ناکارآمد جلوه دادن نظام می‌شود، پرهیز کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دولت و مجموعه مدیریتی استان از تذکرات، انتقادها و نصایح دلسوزانه، مشفقانه و اصلاح‌گرایانه ائمه استقبال می‌کند.
احمدی تصریح کرد: راهبرد سیاسی مجموعه مدیریتی استان و شخص استاندار فارغ از همه مسائل و جناح‌بندی‌های سیاسی حرکت بر مسیر اعتدال است و انجام هر امری را توأم با تدبیر، عقلانیت و کار کارشناسی دقیق خواهیم پذیرفت.
وی با تأکید بر رویه اعتدال‌گرایی در کنار شایسته‌سالاری به‌عنوان استراتژی و راهبرد مدیریتی مورد هدف دولت و وزارتخانه متبوعش، عنوان کرد: با هر نگاه سیاسی که داشتم از همان بدو ورود به استان آن را کنار گذاشته و تمام دغدغه‌ام را متوجه توسعه و پیشرفت همه جانبه این استان با ظرفیت‌های متعدد قرار داده‌ام.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از چرخش نامعقول مدیریت‌ها در دولت‌های مختلف نیز انتقاد کرد و یادآور شد: این رویه غلط باید اصلاح شود و اعتقاد و رویکرد این دولت نیز بر استفاده از ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی و نخبه و کارآمد با هر سلیقه و گرایش سیاسی استوار بوده و هست.
احمدی با اشاره به برخی دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی ائمه جمعه، خاطرنشان کرد: باید پذیرفت که در حوزه مسائل فرهنگی و دینی خوب کار نشده است.
وی افزود: دیدارهای عمومی با مردم، ائمه جمعه و بازدیدهای میدانی از طرح‌های عمرانی در همه شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان در دستور کار قرار گرفته و ظرف یک ماه آینده اقدام عملی در این راستا آغاز می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد