تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 8:34
کد خبر : 143711

همایش تجلیل از موکب‌داران استان سمنان برگزار می‌شود

همایش تجلیل از موکب‌داران استان سمنان برگزار می‌شود

– اخبار استانها – جبار دوست محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: موکب داران استان سمنان در مراسم اربعین امام حسین (ع) در عراق حضور بسیار خوب و چشمگیری داشتند. وی با بیان اینکه برخی مواکب نیز در استان به عزاداران حسینی خدمت ارائه کردند گفت: مواکب جامانده از اربعین حسینی

– اخبار استانها –

جبار دوست محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: موکب داران استان سمنان در مراسم اربعین امام حسین (ع) در عراق حضور بسیار خوب و چشمگیری داشتند.

وی با بیان اینکه برخی مواکب نیز در استان به عزاداران حسینی خدمت ارائه کردند گفت: مواکب جامانده از اربعین حسینی نیز در اجرای برنامه باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی در شهرستان سمنان نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان افزود: ساماندهی موکب‌های اربعین یکی از فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

دوست محمدیان به تعداد موکب‌های فعال استان سمنان اشاره کرد و گفت: در سطح استان سمنان ۳۶ موکب فعالیت دارند.

گردهمایی تجلیل از موکب‌داران دهه آخر ماه صفر در حرم رضوی برگزار شد+ تصاویرقائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: موکب‌داران در میزبانی از زائران حضرت رضا(ع) حماسه آفریدندویژه‌برنامه موکب خادم‌الرسول(ص) با همراهی ۴۰ موکب در تهران برگزار می‌شود

وی با اشاره فعالیت‌های مؤثر مواکب در دوران کرونا افزود: مواکب استان سمنان علاوه بر فعالیت در شرایط کرونا در مواردی که نیاز بود خدمت ارائه کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد