تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 22:09
کد خبر : 143688

سردار آزمون: با پیروزی برابر سوریه خیالمان برای صعود راحت شد

سردار آزمون: با پیروزی برابر سوریه خیالمان برای صعود راحت شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابتهای خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در شهر امان به مصاف تیم ملی سوریه رفت که این دیدار با برتری ۳ بر صفر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابتهای خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در شهر امان به مصاف تیم ملی سوریه رفت که این دیدار با برتری ۳ بر صفر ملی پوشان ایران به پایان رسید. سردار آزمون (۳۳)، احسان حاجی صفی (۴۲ – پنالتی) و علی قلی زاده (۸۹) برای ایران گل زدند.

سردار آزمون در نشست خبری بعد از این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و آنچه که ما و کادر فنی می‌خواستیم را به خوبی انجام دادیم. سه امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم بود و خیالمان برای صعود به جام جهانی خیلی راحت شد.

وی ادامه داد: البته بازی‌های آینده را تشریفاتی نمی‌بینیم و صد درصد با تمام قوا به زمین خواهیم رفت. تبریک می گویم به مردم عزیز ایران و امیدوارم دلشان شاد باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد