تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 17:17
کد خبر : 143611

راهکار مقابله با بحران کم‌آبی سمنان چیست؟/ آمادگی ۳ سرمایه‌گذار برای احیای برخی صنایع سمنان

راهکار مقابله با بحران کم‌آبی سمنان چیست؟/ آمادگی ۳ سرمایه‌گذار برای احیای برخی صنایع سمنان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در سیصد و بیستمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران در سراسر کشور، به‌منظور راه‌اندازی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در سیصد و بیستمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران در سراسر کشور، به‌منظور راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد استان دعوت به عمل می‌آورم.

وی افزود: سه سرمایه‌گذار برای احیا و راه‌اندازی مجدد برخی واحدهای صنعتی استان سمنان اعلام آمادگی کردند و مقدمات مرتبط با این مقوله به انجام رسیده است.‌

استاندار سمنان عنوان کرد: از مدیران عامل بانک‌ها به‌واسطه همکاری با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکر و قدردانی کرده و انتظار دارم با هدف گره‌گشایی و رفع مشکلات تولید و صنعت، امور استان را به‌صورت ویژه پیگیری کنند.

هاشمی بیان کرد: استان سمنان با بحران شدید کم‌آبی مواجه است و بنابراین به‌منظور مدیریت منابع آبی استان، افزایش مجتمع‌های گلخانه‌ای، اجرای سیستم‌های تحت فشار و روش‌های نوین آبیاری مورد تأکید است.

وی افزود: در شرایط فعلی فرصت برای کار کردن فراهم است، از مدیران استان سمنان می‌خواهم از این فرصت طلایی استفاده کنند.

استاندار سمنان اظهار کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی موفقی در شهرستان مهدی‌شهر فعالیت دارند و ما امیدواریم با رفع موانع تولید، شاهد گسترش و رشد نظیر این واحدها در سطح استان و به‌ویژه شهرستان مهدی‌شهر باشیم.‌

عبدالرضا میقانی، فرماندار مهدی‌شهر نیز در این جلسه بیان کرد: طی ۵۰ روز گذشته از زمان تصدی مسؤولیت استانداری سمنان، برای پنجمین بار میزبان استاندار سمنان در شهرستان مهدی‌شهر هستیم.

وی گفت: شهرستان مهدی‌شهر به واسطه حضور ایل سنگسری علاوه بر دارا بودن ظرفیت‌های متنوع اقتصادی، گردشگری و  دیگر ظرفیت ها به عنوان یک منطقه دامپروری شناخته می‌شود.

فرماندار مهدی‌شهر گفت: در سفر ریاست جمهور به شهرستان مهدی‌شهر، دستورات ویژه‌ای توسط رئیس جمهور در راستای احیای کارخانه پاکریس صادر شد که از وی صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد