تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 12:55
کد خبر : 143539

گروهک های تروریستی ضد امنیت و پیشرفت مردم کُرد هستند

گروهک های تروریستی ضد امنیت و پیشرفت مردم کُرد هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی صبح امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری شهیده «فاطمه اسدی» که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان یک سرباز کوچک وظیفه دارم از تک تک شما عزیزان در این مراسم معنوی صمیمانه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی صبح امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری شهیده «فاطمه اسدی» که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان یک سرباز کوچک وظیفه دارم از تک تک شما عزیزان در این مراسم معنوی صمیمانه سپاسگذار باشم و قدوم شما یکایک شیر زنان شجاع و دلاورمردان این استان را گرامی بداریم.

وی افزود: امروز همه ما گرد هم آمده ایم تا یاد شهیده‌ای که سال‌های متمادی از خانه اش دور شده است را گرامی بداریم.

سردار حسینی اظهار داشت: امروز سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) است و پیکر شهیده فاطمه اسدی در جوار مرقد مطهر حضرت هاجر خاتون (س) خواهر امام رضا (ع) آرام خواهد گرفت.

وی افزود: امروز شهیده اسدی بعد از ۳۷ سال دوری از خانه با عظمت، جلال و با شکوه به خانه اش برگشته است و ما برای شهیدان احترام قائل هستیم و بر عهدی که در بهمن ۵۷ با امام خمینی (ره) بسته ایم، پایداریم.

سردار حسینی خاطر نشان کرد: شهیده فاطمه اسدی از خانه اش رفت تا شوهرش را نجات دهد، اما ضد انقلاب هم اموال و هم جانش را گرفتند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: شهیده فاطمه اسدی هجرت کرد تا شوهرش را از اسارت ضد انقلاب نجات دهد اما نامردانه وی را شکنجه دادند و مظلومانه در کوه‌های چهل چشمه اعدامش کردند و حال بعد از ۳۷ سال در آغوش مردم کُردستان تشییع و آرام گرفت.

وی افزود: گروهک‌های تروریستی ضد امنیت و ضد پیشرفت مردم کُرد هستند، آنها دروغگو و مزدور آل سعود و رژیم صهیونیستی هستند چرا که شهیده فاطمه اسدی و ناهید فاتحی کرجو هر دو کُرد و اهل سنت بودند.

سردار حسینی اضافه کرد: در انقلاب اسلامی زنان بسیاری بودند که بزرگی و جریان سازی کردند و علیه مزدوران ایستادند که یکی از آنان شهیده فاطمه اسدی بود که امروز مورد استقبال مردم در تهران و مشهد، قم و کرمانشاه و کردستان قرار می‌گیرد.

وی افزود: ما شاکر امام و شهدایی هستیم که نعمت اسلام و امنیت را به ما ارزانی داشتند و امروز برای استقلال و پیشرفت و امنیت کشور تلاش می‌کنیم زیرا پیروزی متعلق به ایران اسلامی و شکست و خواری و ذلت برای دشمنانی است که به مردم خیانت می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ما امروز گرد هم آمدیم تا بگوییم در کنار انقلاب و پشت سر رهبر انقلاب هستیم و با شهدا تجدید پیمان می‌کنیم.

وی در پایان خطاب به مردم گفت: قطعاً شما در مجامع بین المللی علیه مزدورانی چون مصطفی هجری سرکرده حزب دموکرات شکایت خواهید کرد و این مزدوران در برابر شما شرمنده خواهند شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد