تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 12:47
کد خبر : 143537

مانع‌زدایی از تولید نیازمند حذف بروکراسی و فسادهای اداری است

مانع‌زدایی از تولید نیازمند حذف بروکراسی و فسادهای اداری است

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه ۲۵ آبان) در جلسه علنی مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: از آقای ساداتی نژاد می‌خواهم که برای اجرای عدالت

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه ۲۵ آبان) در جلسه علنی مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: از آقای ساداتی نژاد می‌خواهم که برای اجرای عدالت به منظور جذب نیروهای حفاظت و نگهداری از منابع طبیعی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی همچنین از وزارت بهداشت خواست جذب افرادی که در آزمون بهورزی شرکت کرده‌اند، سریع‌تر صورت گیرد این در حالی است که شاهد بی‌عدالتی در این زمینه هستیم و شاخص‌های لازم در این باره لحاظ نمی‌شود و نظارتی وجود ندارد.

نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست دولت برای تسهیل صدور مجوزها، لازمه توسعه زیرساخت‌ها برای افزایش اشتغال جوانان و رونق تولید است.

محمدیاری گفت: مانع زدایی از تولید نیازمند حذف بروکراسی و فسادهای اداری است؛ آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه برای برخورد با فسادها اقدامات خوبی داشته و موفق بوده‌اند و ان‌شاءالله در دولت هم موفق خواهند بود.

وی با اشاره به ایرادات راه‌های روستایی گفت: برای اصلاح راه‌های روستایی نیازمند اقدامات لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی هستیم.

نماینده مردم طوالش در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ایرلاین‌ها از سرویس‌دهی به مسافران به بهانه کرونا استنکاف می‌کنند در حالی که هم اکنون سطح فروش بلیت و قیمت‌ها و تعداد مسافرین به شرایط قبل بازگشته و عادلانه نیست که سرویس‌دهی به مسافران انجام نشود.

انتهای پیام/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد