تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1396 - 8:45
کد خبر : 14306

بیایید برای احیای دین، مسجد و نماز جماعت هزینه کنیم

بیایید برای احیای دین، مسجد و نماز جماعت هزینه کنیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل، ۱۴ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ایام شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا(ع)، گفت: تکلیف همه ما فهم عمیق قیام عاشورا است و باید متوجه انتظارات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل، ۱۴ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ایام شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا(ع)، گفت: تکلیف همه ما فهم عمیق قیام عاشورا است و باید متوجه انتظارات امام حسین(ع) از خودمان باشیم.
وی با بیان اینکه از محافل سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) استفاده کنیم، عنوان کرد: مجالس عزاداری را بیشتر کنیم؛ قرائت زیارت عاشورا و گریه بر حضرت اباعبدالله(ع) را در خانه‌ها طنین‌انداز کنیم تا شاهد برکات فراوان آن در زندگی باشیم.
امام جمعه زابل در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت مشارکت در امور فرهنگی و مذهبی، گفت: بیایید برای احیاء دین، مسجد و نماز جماعت هزینه کنیم؛ در جامعه برای خیلی از مسائل غیرضروری هزینه‌های هنگفت مشاهده می‌شود اما وقتی که نوبت به ساخت مسجد و خانه عالم می‌رسد جیب‌ها خالی و مشکلات اقتصادی بر زبان جاری می‌شود.
حجت‌الاسلام کیخا با بیان بر اینکه دلیل تأثیرات هجمه‌های فرهنگی وارده از سوی دشمنان، عملکرد غیراصولی ماست، ادامه داد: باشگاه‌های ورزشی پرهزینه است حتی بعضی از ادارات سالن‌های ورزشی خود را اجاره داده‌اند، این سالن‌ها از پول بیت‌المال و برای استفاده همین مردم ساخته می‌شود. بعضی از وقت‌ها سالن‌ها را به جوانان، پایگاه‌های بسیج و روحانیون مساجد اختصاص بدهید تا جوانان جذب کارهای فرهنگی شوند.
حسین قدس‌نیا

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد