تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 9:42
کد خبر : 142743

حضور استعدادیاب‌های باشگاه آتالانتا در روسیه برای جذب سردار آزمون

حضور استعدادیاب‌های باشگاه آتالانتا در روسیه برای جذب سردار آزمون

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، نشریه «اکیپ» فرانسه چند روز پیش از پیگیری باشگاه لیون برای جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران خبر داده و اعلام کرده بود این باشگاه به دنبال جذب آزمون از تیم زنیت سنت پترزبورگ است. قرارداد آزمون

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، نشریه «اکیپ» فرانسه چند روز پیش از پیگیری باشگاه لیون برای جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران خبر داده و اعلام کرده بود این باشگاه به دنبال جذب آزمون از تیم زنیت سنت پترزبورگ است.

قرارداد آزمون با زنیت در تابستان امسال تمام می‌شود و او سپس می‌تواند به صورت رایگان به تیم دیگری منتقل شود؛ بدون آنکه پولی به باشگاه زنیت برسد. به همین دلیل لیون قصد دارد در صورت امکان، آزمون را با قیمتی پایین‌تر در نقل و انتقالات زمستانی همین فصل از زنیت خریداری کند تا این مهاجم را در رقابت تابستانی با سایر باشگاه‌ها از دست ندهد.

از سوی دیگر خبرهای مختلفی از علاقه باشگاه‌های ایتالیایی به آزمون منتشر شده است. البته مدیر ورزشی باشگاه آ. اس رم بعد از بازی برگشت زنیت با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا خبر جذب آزمون را تکذیب کرد اما به نظر می‌رسد باشگاه آتالانتا تلاش خود را برای آزمون آغاز کرده است.

«نوبل آروستامیان» مفسر و کارشناس فوتبال روسیه در کانال یوتیوب خود خبر داد که باشگاه آتالانتا ایتالیا نزدیکترین تیم برای امضای قرارداد با سردار آزمون است. وی مدعی شد اخیراً دو استعدادیاب آتالانتا برای زیر نظر گرفتن سردار آزمون در بازی رفت زنیت مقابل یوونتوس ایتالیا، راهی سنت پترزبورگ شده بودند.

آتالانتا قصد دارد آزمون را جایگزین «دووان زاپاتا» مهاجم کلمبیایی کند که مشتریان زیادی دارد. به گفته این مفسر فوتبال روسیه، برای انتقال آزمون به آتالانتا، باید چند عامل با هم منطبق باشند.

آزمون ۲۶ ساله در این فصل از مسابقات لیگ روسیه در ۱۲ بازی، ۷ گل به ثمر رسانده است. او اخیراً صدمین بازی خود برای باشگاه زنیت از زمان پیوستنش به این تیم را جشن گرفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد