تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 9:40
کد خبر : 142510

کتاب تاریخ شفاهی “چهارمردان، خیابان انقلاب” رونمایی می‌شود

کتاب تاریخ شفاهی “چهارمردان، خیابان انقلاب” رونمایی می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قم، آیین رونمایی از نخستین کتاب تاریخ شفاهی شهر قم به همت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود. در این کتاب به موضوعاتی مانند وجه‌تسمیه و علت نام‌گذاری خیابان، اتفاقات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قم، آیین رونمایی از نخستین کتاب تاریخ شفاهی شهر قم به همت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود.

در این کتاب به موضوعاتی مانند وجه‌تسمیه و علت نام‌گذاری خیابان، اتفاقات و رویدادهای محله چهارمردان، معرفی بزرگان و شهدا مسجد، آیین‌ها و سنت‌ها و مراکز تاریخی و فرهنگی خیابان انقلاب در ۲۸۰ صفحه پرداخته‌شده و می‌تواند منبع علمی از تاریخ محله چهارمردان برای محققان و پژوهشگران باشد.

لازم به ذکر است احصا تاریخ شفاهی ۴ محله دیگر ازجمله باغ پنبه، خیابان ارم، خیابان یخچال قاضی نیز تا پایان سال در دستور کار قرار داشته و به‌صورت کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این برنامه روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان از ساعت ۱۸ با حضور مدیران شهری و استانی، اعضای هیئت‌امنای مسجد چهار مردان و اهالی محل در مسجد چهار مردان برگزار می‌شود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد