تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 17:02
کد خبر : 142422

بهبود رتبه استان در میزان تولید ناخالص ملی نیازمند مدیریت است

بهبود رتبه استان در میزان تولید ناخالص ملی نیازمند مدیریت است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبر گزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی به طرح ها و واحدهای تولیدی تصریح کرد: مدیران مرتبط باید در این راستا تلاش خود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبر گزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی به طرح ها و واحدهای تولیدی تصریح کرد: مدیران مرتبط باید در این راستا تلاش خود را برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی به صورت روزانه انجام داده و با رفع موانع در راستای افزایش ثروت عمومی استان تلاش کنند.

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان بر اساس تفاهم نامه ای با بانک ها، اختصاص تسهیلات برای تکمیل طرح های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالا مصوب شده که این موضوع به صورت ویژه پیگیری می شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: با تکمیل این طرح ها حدود سه هزار و ۵۰۰ اشتغال در استان ایجاد و با هر تولیدی که در استان اضافه می شود، ثروت عمومی استان افزایش می یابد.

عاملی بیان کرد: رفع موانع و تسهیل در صدور مجوزها و اعطای تسهیلات از جمله موضوعاتی است که باید مد نظر مدیران دستگاههای اجرایی و بانک ها قرار گیرد و هیچ عذر و بهانه ای در این خصوص پذیرفتنی نخواهد بود.

وی بر رفع برخی موانع دست و پا گیر در خصوص اعطای تسهیلات به طرح ها و واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: هر یک از دستگاهها و بانک ها وظایف خود را در خصوص توجیه دار بودن طرح و یا پرداخت تسهیلات انجام داده و از مسایل و بهانه های حاشیه ای پرهیز کنند.

استاندار اردبیل تکمیل و راه اندازی واحدهای تولیدی با اشتغال بالا را از جمله اولویت ها دانست و افزود: چند واحد بزرگ تولیدی و صنعتی در استان با پیشرفت فیزیکی بالا و اشتغال چند هزار نفری در حال اجراست که تسریع و تسهیل در روند اجرای این واحدها گامی مهم برای ایجاد اشتغال است.

وی همچنین تکمیل طرح های نیمه تمام را موجب جلوگیری از هدر رفت منابع و سرمایه ها دانست و خواستار تسریع در تکمیل این واحدها شد.

در این جلسه که بیش از چهار ساعت به طول انجامید ، روند اخذ تسهیلات ۸۲ طرح و واحد تولیدی در حوزه های مختلف صنعت، گردشگری و کشاورزی که در سفر ریاست جمهوری پرداخت تسهیلات برای این طرح ها مصوب شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل تاکید شد.

همچنین مقرر شد پیگیری های مستمر از سوی دستگاهها ، بانک ها و استانداری تا حصول نتیجه انجام شود.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد