تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 10:32
کد خبر : 142301

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی: دستورالعمل جدید بانک‌ها از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌کند

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی: دستورالعمل جدید بانک‌ها از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌کند

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: باید همه امکانات و ظرفیت‌ها را به‌کار گرفته و به تولید و رفع موانع آن کمک کرد. وی افزود: با توجه

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: باید همه امکانات و ظرفیت‌ها را به‌کار گرفته و به تولید و رفع موانع آن کمک کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه کشورمان هم اکنون در جنگ اقتصادی قرار دارد باید با آرایش جنگی به مقابله با موانع تولید و موانع رشد اقتصادی کشور رفت و هر مانعی را از پیش‌رو برداشت.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی از نگارش دستورالعملی خبر داد که براساس آن بانک‌ها مکلف هستند از تعطیل شدن واحد‌های تولیدی خودداری کنند بیان کرد: این دستورالعمل از توقف چرخه تولید واحدها جلوگیری می‌کند.

وی به بازدیدهای اخیر انجام شده از برخی واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: متاسفانه تعطیلی این واحدها باعث شده بود که بسیاری از دستگاه‌های آنها از لحاظ انتفاع خارج شوند و این ضرر به بیت‌المال و حقوق عامه مردم است ‌و باید با عاملان و مسببان این خسارت‌ها برخورد شود.

 عتباتی ریشه آسیب‌های اجتماعی را در توقف چرخ تولید و تعطیلی مشاغل موجود در واحدهای تولیدی خواند و گفت‌: باید با تمام توان به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از واحد‌های تولیدی عمل کرده و مشکلات آنها را برطرف کرد.

سرمایه در گردش مشکل اصلی عمده واحدهای تولیدی استان سمنان استشفافیت عقود بانکی در احیای واحدهای تولیدی راکد استان آذربایجان غربی نقش مهمی داردبزهکاری اولین محصول تعطیلی واحدهای تولیدی استان آذربایجان غربی است

دادستان ارومیه نیز در این جلسه به حمایت از تولید تاکید کرد و گفت: همه مدیران باید با همدلی و هماهنگی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی نهایت همکاری را معمول کنند.

مجیدی رفع مشکلات واحد‌های تولیدی را گره گشایی از بسیاری مشکلات و مسائل اجتماعی دانست و اظهار داشت: برای اینکه جوانان از آسیب‌ها سالم بمانند باید شرایط اشتغال آنها را فراهم کرده و بدون راه اندازی چرخ تولید در استان امکان پذیر نیست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد