تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 16:59
کد خبر : 142196

فراخوان خاخام صهیونیست به تخریب «قبه الصخره» و واکنش حماس

فراخوان خاخام صهیونیست به تخریب «قبه الصخره» و واکنش حماس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اخیرا یک خاخام افراطی صهیونیست به نام «یعقوب هیمن» تهدید به تخریب «قبه الصخره» در قدس کرد. بر اساس گزارش «القدس العربی»، کمیته «القدس و الاقصی» وابسته به جنبش حماس در واکنش اعلام کرد، یهودیان در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اخیرا یک خاخام افراطی صهیونیست به نام «یعقوب هیمن» تهدید به تخریب «قبه الصخره» در قدس کرد.

بر اساس گزارش «القدس العربی»، کمیته «القدس و الاقصی» وابسته به جنبش حماس در واکنش اعلام کرد، یهودیان در این مکان هیچ حق تاریخی، دینی یا فرهنگی ندارند و سازمان ملل و یونسکو بر این امر تأکید کرده‌اند.

این کمیته افزود، ادامه تخلف‌های صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و قدس به آتشی شعله‌ور در زیر پای صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد و رژیم اشغالگر نتیجه این تجاوز خود را خواهد دید.

مرکز دموکراسی و حقوق بشر «الانسان» که مقر آن در نوار غزه است نیز اعلام کرد، این دعوت خاخام صهیونیست تأکید بر شیوه تحریک‌آمیزی است که رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها و مقدسات آنها در پیش گرفته است.

حرم شریف در قدس از سه مسجد تشکیل شده است: مسجد الصخره، مسجد عمر و مسجدالاقصی. «قبه الصخره» کهن‌ترین شاهکار معماری اسلامی و بلندترین بارگاه و بقعه در حرم شریف است که در نهایت کمال باقی مانده است. (جزئیات بیشتر)

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد