تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 14:56
کد خبر : 142149

افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور استاندار تهران

افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور استاندار تهران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، محسن منصوری در مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: امروز افتخار داشتیم در جمع تولید کنندگان داخلی نمایشگاه عفاف و حجاب که محصولات خود را در حوزه پوشاک و مبلمان و فروش و جهیزیه با رویکرد حجاب و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، محسن منصوری در مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: امروز افتخار داشتیم در جمع تولید کنندگان داخلی نمایشگاه عفاف و حجاب که محصولات خود را در حوزه پوشاک و مبلمان و فروش و جهیزیه با رویکرد حجاب و عفاف به نمایش گذاشتند حضور پیدا کنیم.

وی افزود: در سال رونق تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، برگزاری چنین نمایشگاهی اتفاق خوبی بوده که به همت مجموعه های وزارت صمت و انجمن عفاف و حجاب برگزار شده است. در حقیقت این نمایشگاه مصداق خوبی برای فعال سازی ظرفیت های بر زمین مانده است که توانمندی های داخلی را به نمایش می گذارد.

استاندار تهران با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در محل چهل سرای مصلای تهران، گفت: این جا فضا عمومی بود که در برهه هایی مورد استفاده بود لذا نمایشگاه عفاف و حجاب در این جا با ۳۰۰۰ متر مربع سازه نمایشگاهی و ۳۰۰ غرفه برپا شده و در اختیار تولید کنندگان داخلی است. ما در  استان تهران صدها مکان دیگر همانند اینجا داریم که قابلیت تبدیل به نمایشگاههای فصلی و دائمی را دارند.

وی ادامه داد: اهمیت این نمایشگاه از این بود که می توان آن را مصداق هم افزایی بخش خصوصی و دستگاههای دولتی قلمداد کرد مدلی که در این نمایشگاه اجرایی شده می تواند در سطح استان و حتی کشور تعمیم پیدا کند.

منصوری در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر این که موضوع عفاف و حجاب رویکرد اصلی این نمایشگاه است افزود: تولید کنندگان داخلی در حوزه های پوشاک ، مبلمان و جهیزیه با رویکرد عفاف و حجاب حضور پیدا کردند و عفاف و حجاب و فرهنگ به عنوان یک رویکرد رقابتی مورد تاکید قرار گرفته است.

در حقیقت تلاش شده در این نمایشگاه یک نگاه هنری و قابل رقابت داشته باشیم. در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به صورت هفتگی جلسات آن برگزار می شود کمک می کنیم هر یک از تولید کنندگان مشکلاتشان حل و فصل شود برخی از معضلات در حوزه نقدینگی است اما بخش اعظم مشکلات به دلیل عدم هماهنگی میان دستگاههای مختلف است که تلاش می کنیم هماهنگی و هم افزایی را برای رونق تولید ایجاد می کنیم.

وی تاکید کرد: تمام تولیدات نمایشگاه عفاف و حجاب دارای دو ویژگی اصلی ایرانی و اسلامی بودند هستند در حقیقت تلاش شده محصولات هم زیبایی لازم را داشته باشد و هم در چهارچوب موازین اسلامی تولید شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد