تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 10:37
کد خبر : 14198

اعزام ائمه جماعت به مدارس صحنه

اعزام ائمه جماعت به مدارس صحنه

حجت‌الاسلام سبزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: این اداره در راستای تعامل و همکاری با ادارات در سال تحصیلی جاری نسبت به اعزام امام جماعت به مدارس اقدام کرده است.وی با اشاره به اهداف این اعزام افزود: از جمله این اهداف ترویج اقامه نماز جماعت در

حجت‌الاسلام سبزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: این اداره در راستای تعامل و همکاری با ادارات در سال تحصیلی جاری نسبت به اعزام امام جماعت به مدارس اقدام کرده است.
وی با اشاره به اهداف این اعزام افزود: از جمله این اهداف ترویج اقامه نماز جماعت در مدارس و بیان مسائل مختلف دینی و احکام برای دانش‌آموزان است.
حجت‌الاسلام سبزی اظهار کرد: ارزش و جایگاه نماز برکسی پوشیده نیست و در برنامه‌های تربیتی نماز حرف اول را می‌زند و این امر موجب تقویت دیانت و نهی از منکر می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه تصریح کرد: با آغاز بهار تعلیم و تربیت این اداره نسبت به اعزام ائمه جماعت با هماهنگی مبلغان طرح هجرت، مستقر و پاره وقت به ۴۵ آموزشگاه ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شهرهای صحنه و میانراهان اقدام کرده است.
وی در پایان از افزایش ائمه جماعات برای اقامه نماز جماعت در مدارس این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد