تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 15:13
کد خبر : 141772

اجرای طرح «محله پیشران، شهر پیشرفته» در چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح «محله پیشران، شهر پیشرفته» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی پیش از ظهر شنبه در سومین جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح «محله پیشران، شهر پیشرفته»، اظهار کرد: برای اجرای این طرح از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی پیش از ظهر شنبه در سومین جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح «محله پیشران، شهر پیشرفته»، اظهار کرد: برای اجرای این طرح از ظرفیت مردمی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح «محله پیشران، شهر پیشرفته» در سه مرحله در حال انجام است، عنوان کرد: در حال حاضر این طرح در دو حوزه نوجوانان و جوانان وِیژه پسران در حال انجام است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری به انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: طرح «دانش‌آموز پیشران» سومین طرح این ستاد است که گروه‌های دانش‌آموزی در مدرسه و سپس در محله‌ها تشکیل می‌شود.

حجت الاسلام احمدی از راه اندازی سامانه اختصاصی این ستاد خبر داد و افزود: در آینده دریافت گزارش‌ها و ارسال به دستگاه‌ها از این طریق انجام می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد