تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 11:54
کد خبر : 141705

ضرورت ورود دانشگاه ها به موضوع خانواده آرمانی

ضرورت ورود دانشگاه ها به موضوع خانواده آرمانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از اردبیل،آیت الله سیدحسن عاملی در دیدار با دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی شرکت کننده در دوره مرواریدی در صدف با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب، گفت: کار فرهنگی بیشتر در خصوص نظریه حریم بسیار مهم و ضروری است. امام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از اردبیل،آیت الله سیدحسن عاملی در دیدار با دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی شرکت کننده در دوره مرواریدی در صدف با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب، گفت: کار فرهنگی بیشتر در خصوص نظریه حریم بسیار مهم و ضروری است.
امام جمعه اردبیل خواندن خطابه را بالاترین فعالیت اجتماع بیان کرد و افزود: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به کتاب سحر بیان از ۱۱۰ فن بیان که در آن ذکر شده است، استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در خصوص عفاف و حجاب خداوند از زنان می‌خواهد به نحوی لباس بپوشند که معروف به عفت شوند، تصریح کرد: ضروری است تا دانشگاه به موضوع جدیدی تحت عنوان “خانواده آرمانی” بپردازد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه ۶۰ نفر از دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه در دوره‌ای سه روزه تحت عنوان مرواریدی در صدف که توسط بسیج دانشجویی برگزار شده است، شرکت کرده اند، گفت: در این دوره دانشجویان در خصوص عفاف و حجاب به صورت علمی ورود پیدا کرده اند.
فنی اصل با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ تشکل، انجمن و کانون و بیش از ۶۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی فعالیت می‌کنند، افزود: علاوه بر بسیج دانشجویی، هیات مکتب الشهدا نیز طی روز‌های اخیر به منظور کادرسازی میان دانشجویان، اقدام به برگزاری دوره‌ای کرده است.
فنی اصل با بیان اینکه همایش ملی دانشگاه آرمانی به زودی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: منویات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همواره در برنامه‌های دانشگاه و تشکل‌ها مدنظر قرار می‌گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد