تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396 - 11:56
کد خبر : 14159

رهبر معظم انقلاب اتحاد و انسجام را عامل اصلی موفقیت جهان اسلام می دانند

رهبر معظم انقلاب اتحاد و انسجام را عامل اصلی موفقیت جهان اسلام می دانند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین افزود: دشمنان با از بین بردن وحدت و یکپارچگی مسلمانان به دنبال ایجاد نفاق در بین کشورهای اسلامی هستند.وی ادامه داد: سفر رئیس ستاد مشترک ارتش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین افزود: دشمنان با از بین بردن وحدت و یکپارچگی مسلمانان به دنبال ایجاد نفاق در بین کشورهای اسلامی هستند.
وی ادامه داد: سفر رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه به ایران برای بررسی تحولات اقلیم کردستان عراق، نشانه قدرت، عظمت و نقش اثرگذار ایران در تصمیمات بین المللی است.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: تصمیمات اثرگذاردر منطقه، زمانی قابلیت اجرایی پیدا می کند که با رای و نظر جمهوری اسلامی ایران همراه باشد و این نشان دهند نقش موثر ایران در روابط خارجی است.
امام جمعه خمین در سخنان دیگر به سخنان بی منطق رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور آمریکا سخنان غیر منطقی در خصوص برجام بیان کرده که بی معنا است.
وی بیان کرد: ایران مقتدر پله های پیشرفت و ترقی را با قدرت طی می کند و در هر شرایطی دست از اهداف و آرمان های بلند خود برنخواهد داشت.
وی با اشاره به حادثه تروریستی در لاس وگاس آمریکا گفت: کشوری داعیه دار برقراری نظم و ثبات در دیگر کشورهاست، از تامین امنیت خود عاجز است.
وی به سالروز تاسیس مجمع جهانی تقریب در سال ۱۳۶۹ با هدف تلاش برای آشتی دادن مذاهب مختلف اسلامی و ایجاد تقریب بین دیدگاه‌های آنان اشاره کرد و افزود : این مجمع راهگشا به ابتکار مقام معظم رهبری عهده‌دار تلاش‌های معنوی و اخلاقی در جهان اسلام است و همه ساله با شرکت اندیشمندان اسلامی، در ایران یا دیگر کشورهای اسلامی به دنبال ایجاد وحدت و برادری در بین مسلمانان است
خطیب جمعه خمین در سخنان دیگر خود به حضور پرشور مردم در نماز ظهر عاشورا اشاره کرد و افزود: هر ساله حضور عزاداران حسینی در نماز ظهر عاشورا پررنگ تر می شود.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به مولفه های عزاداری واقعی بیان کرد: شیعه واقعی باید دنباله رو اخلاص، تقوا و عمل صالح امامان باشد و از ورود بدعت های غلط و خرافات به آیین های مذهبی جلوگیری کند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد که نماز جمعه در ۲ شهرآن یعنی خمین و قورچی باشی اقامه می شود.
۷۲۷۷/۳۰۷۵/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد