تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 9:21
کد خبر : 141301

موضع رسمی فیورنتینا درباره آزمون: علاقه‌ای به جذب او نداریم

موضع رسمی فیورنتینا درباره آزمون: علاقه‌ای به جذب او نداریم

– اخبار ورزشی – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ایتالیایی روز گذشته اعلام کردند که استعدادیاب‌های فیورنتینا از نزدیک به تماشای دیدار تیم‌های یوونتوس و زنیت سن‌پترزبورگ در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا نشستند تا سردار آزمون را زیر نظر بگیرند. زنیت در

– اخبار ورزشی –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ایتالیایی روز گذشته اعلام کردند که استعدادیاب‌های فیورنتینا از نزدیک به تماشای دیدار تیم‌های یوونتوس و زنیت سن‌پترزبورگ در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا نشستند تا سردار آزمون را زیر نظر بگیرند. زنیت در این بازی ۴ بر ۲ شکست خورد و گل دوم این تیم را سردار آزمون به ثمر رساند. رم، فیورنتینا، لیون فرانسه، بایرلورکوزن آلمان و تاتنهام انگلیس با اعلام رسانه‌های اروپایی خواهان انتقال سردار آزمون هستند.

در این میان دانیل پراده، مدیر ورزشی فیورنتینا درباره حضور نمایندگان این تیم در ورزشگاه بازی تیم‌های یوونتوس و زنیت برای زیرنظر گرفتن سردار آزمون به اسپورت ۲۴ روسیه گفت: ما علاقه‌ای به جذب سردار آزمون نداریم. تمام خبرها شایعه هستند.

قرارداد مهاجم ایرانی زنیت تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و او این اجازه را دارد با تیم‌های خواهانش به طور مستقیم وارد مذاکره شود.

ارتقای رکورد آزمون در صدر جدول برترین گلزنان ایرانی لیگ قهرمانان اروپا + عکس

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد