تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 20:20
کد خبر : 141267

پویش نذر فرهنگی «از چیزی نمی‌ترسیدم» در بروجرد اجرا می‌شود

پویش نذر فرهنگی «از چیزی نمی‌ترسیدم» در بروجرد اجرا می‌شود

رضا نیازی امروز ۱۲ آبان‌ماه، اظهار کرد: پویش نذر فرهنگی از چیزی نمی‌ترسیدم به‌صورت وقف کتاب در گردش اجرا می‌شود. وی تصریح کرد: این کتاب ارزشمند زندگی‌نامه خودنوشت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است که مزین به یادداشت رهبر معظم انقلاب شده است و توسط انتشارات «مکتب حاج قاسم» منتشر شده که شامل دست‌نوشته‌های

رضا نیازی امروز ۱۲ آبان‌ماه، اظهار کرد: پویش نذر فرهنگی از چیزی نمی‌ترسیدم به‌صورت وقف کتاب در گردش اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این کتاب ارزشمند زندگی‌نامه خودنوشت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است که مزین به یادداشت رهبر معظم انقلاب شده است و توسط انتشارات «مکتب حاج قاسم» منتشر شده که شامل دست‌نوشته‌های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه‌ی مبارزات انقلابی در سال ۱۳۵۷ است.

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» در دو بخش نوشتار و دست‌نوشته به چاپ رسیده است و آنان که سردار سلیمانی را فقط با لباس نظامی دیدند با مطالعه‌ این کتاب خواهند دید که این شهید عزیز چگونه پرورش یافت و به چه سبب است که سردار دل‌ها نام گرفت.

نیازی اضافه کرد: مؤسسه فرهنگی هنری ره‌پویان امین بروجرد در نظر دارد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کمک به ترویج فرهنگ مطالعه به‌عنوان نذر فرهنگی و به‌صورت وقف در گردش این کتاب را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد که پس از مطالعه کتاب را فرد علاقه‌مند دیگری تحویل دهند.

وی ادامه داد: خیرین فرهنگی نیز می‌توانند با خرید کتاب مذکور و با در اختیار گذاشتن آن به مؤسسه ره‌پویان امین جهت توزیع در روستاهای شهرستان بروجرد یاری‌گر این پویش فرهنگی باشند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد