تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 11:39
کد خبر : 141137

اجرای پویش نذر فرهنگی «از چیزی نمی‌ترسیدم» در بروجرد

اجرای  پویش نذر فرهنگی «از چیزی نمی‌ترسیدم» در بروجرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از لرستان؛ نیازی روز چهارشنبه در این خصوص ، اظهارکرد: مؤسسه فرهنگی هنری ره‌پویان امین با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد و حمایت این معاونت، پویش نذر فرهنگی «از چیزی نمی‌ترسیدم» را اجرا می‌کند. اوافزود: پویش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از لرستان؛ نیازی روز چهارشنبه در این خصوص ، اظهارکرد: مؤسسه فرهنگی هنری ره‌پویان امین با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد و حمایت این معاونت، پویش نذر فرهنگی «از چیزی نمی‌ترسیدم» را اجرا می‌کند.

اوافزود: پویش نذر فرهنگی از چیزی نمی‌ترسیدم به صورت وقف کتاب در گردش اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: این کتاب ارزشمند زندگی‌نامه خودنوشت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است، که مزین به یادداشت رهبر معظم انقلاب شده است و توسط انتشارات «مکتب حاج قاسم» منتشر شده که شامل دست نوشته‌های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه‌ی مبارزات انقلابی در سال ۱۳۵۷ است.

نیازی تصریح کرد: کتاب «از چیزی نمی ترسیدم» در دو بخش نوشتار و دست نوشته به چاپ رسیده است و آنان که سردار سلیمانی را فقط با لباس نظامی دیدند با مطالعه‌ی این کتاب خواهند دید که این شهید عزیز چگونه پرورش یافت و به چه سبب است که سردار دل‌ها نام گرفت.

اوگفت: مؤسسه فرهنگی هنری ره‌پویان امین بروجرد در نظر دارد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کمک به ترویج فرهنگ مطالعه به عنوان نذر فرهنگی و به صورت وقف در گردش این کتاب را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد که پس از مطالعه کتاب را فرد علاقه‌مند دیگری تحویل دهند.

 معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآورشد: خیرین فرهنگی نیز می‌توانند با خرید کتاب مذکور و با در اختیار گذاشتن آن به مؤسسه ره‌پویان امین جهت توزیع در روستاهای شهرستان بروجرد یاری‌گر این پویش فرهنگی باشند.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد