تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 10:38
کد خبر : 141114

دانش‌آموزان بسیجی الگوی سایر دانش‌آموزان باشند

دانش‌آموزان بسیجی الگوی سایر دانش‌آموزان باشند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار هدایت الله امیری در همایش حجاب و عفاف دانش آموزان بسیجی تحت عنوان دختران زهرایی و زینبی در شهرستان حاجی آباد که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، اظهارداشت: شعار ایمان، قلم و شجاعت رمز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار هدایت الله امیری در همایش حجاب و عفاف دانش آموزان بسیجی تحت عنوان دختران زهرایی و زینبی در شهرستان حاجی آباد که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، اظهارداشت: شعار ایمان، قلم و شجاعت رمز موفقیت دانش آموزان نخبه و بسیجی است که باید این مهم را همواره سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی و کارهای خود قرار دهند.

وی با ذکر این نکته که پذیرش مسوولیت همراه با ایمان و اعتقاد راسخ، موفقیت و پیروزی را به دنبال خواهد داشت، بیان داشت: فعالیت های معنوی و شرکت در مراسم های مذهبی، اخلاص، صداقت در گفتار و عمل، رمز موفقیت افراد بوده است و دانش آموزان بسیجی باید در این زمینه الگوی دیگر دانش آموزان باشند.

جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: نقش جامعه زنان در اسلام از صدر تاکنون بر کسی پوشیده نیست و روشنگری و بصیرت دهی حضرت زینب (س) سبب شد تا جبهه حق روشن شود. نقش زنان در هشت سال دوران دفاع مقدس نقشی بی بدیل بوده و امروز نیاز است تا این نقش ارزنده بیش از پیش دیده شود تا ایستادگی و مقاومت جبهه حق در مقابل استکبار، بیشتر شود.

وی یادآورشد: امروز دشمنان حجاب، عفاف و تفکر زنان این کشور را هدف گرفته اند و ایستادگی زنان در سنگر عفاف و حجاب، پیروزی های انقلاب اسلامی را رقم زده است.

جانشین فرماندهی سپاه هرمزگان ادامه داد: با مطالعه وصیت نامه شهدا خواهیم دانست که توصیه اصلی آنها عفاف و حجاب بوده و اگر ما نتوانیم این سنگر را حفظ کنیم شکست خواهیم خورد.

سردار امیری گفت: آسایش و امنیت در جمهوری اسلامی به راحتی به دست نیامده و باید با بصیرت و روشنگری سنگر عفاف و حجاب را حفظ کرد تا شکست نصیبمان نشود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد