تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 9:24
کد خبر : 141074

لزوم حمایت از مطالبه‌گران

لزوم حمایت از مطالبه‌گران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس  از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، ضرورت تلاش بیشتر برای اقدامات گسترده در این زمینه با محوریت فرهنگ را متذکر شد و اظهار داشت: آموزش،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس  از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، ضرورت تلاش بیشتر برای اقدامات گسترده در این زمینه با محوریت فرهنگ را متذکر شد و اظهار داشت: آموزش، پشتیبانی و حمایت از مطالبه‌گران و آمران به معروف و ناهیان از منکر و پیگیری برای وصول نتیجه مطالبه‌گری‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

امام جمعه زاهدان با بیان این که مطالبه‌گری مصداق امر به معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری نباید به مسائل سیاسی و جناحی آلوده شود و باید فارغ از حب و بغض سیاسی، دنبال امر به معروف و نهی از منکر باشیم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مطالبه‌گری ضمن بیان و تقویت نقاط قوت، نقاط منفی را با لحنی بگوییم که تاثیرگذار باشد.

در ابتدای این دیدار محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان ضمن اشاره به ضرورت توجه به مقوله آموزش در این زمینه، از تهیه و برگزاری طرح آموزش ملی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

این مسئول فرهنگی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر می‌بایست محور وحدت باشد، از برگزاری یک کارگاه آموزشی برای شیعه و اهل سنت استان پیرامون ابعاد و شیوه‌ها و مؤلفه‌های صحیح مطالبه‌گری خبر داد.

وی هم‌چنین با اشاره به چند مورد از مطالبات نماینده ولی فقیه در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان از پیگیری این مطالبات از سوی ستاد و از طریق مدیران نهادهای مربوطه خبر داد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد