تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 12:51
کد خبر : 140937

جایگاه کسب و کار کردستان در کشور باید ارتقا یابد

جایگاه کسب و کار کردستان در کشور باید ارتقا یابد

سردار علیرضا مدنی، که امروز در سالن فرماندهی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برگزار شد اظهار کرد: جایگاه ۲۹ فضای کسب و کار استان کردستان در سطح کشور اصلا شایسته استان نیست و این میزان باید ارتقاء یابد. وی افزود: جایگاه مردم دیاری که ۴۲ سال به صورت مستقیم در مقابل با استکبار ایستادگی و مقاومت

سردار علیرضا مدنی، که امروز در سالن فرماندهی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برگزار شد اظهار کرد: جایگاه ۲۹ فضای کسب و کار استان کردستان در سطح کشور اصلا شایسته استان نیست و این میزان باید ارتقاء یابد.

وی افزود: جایگاه مردم دیاری که ۴۲ سال به صورت مستقیم در مقابل با استکبار ایستادگی و مقاومت کرده اند خیلی بالاست.

سردار مدنی با تاکید بر اینکه هرجایی که ریسک پذیری اتفاق افتاده در نهایت به نتیجه مطلوب دست پیدا کرده ایم بیان کرد: باید در راستای توسعه استان و مانع زدایی از واحدهای صنعتی و معدنی به صورت جهادگونه عمل کرد.

وی افزود: ما در این قرارگاه در تلاشیم تا با پایش و بررسی مشکلات موجود در واحدهای راکد مانع زدایی های لازم انجام شده و این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: باید به صورت مصداقی پایش و مانع زدایی تمام ۴۰۰ واحد صنعتی و معدنی استان تا پایان سال جاری انجام شود تا شاهد اشتغال هرچه بیشتر در استان باشیم.

وی بر آمادگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان جهت تسهیل‌گری واحدهای استان تاکید کرد و گفت: مجموعه ما این توانایی را دارد تا با کمک به این واحدها در راستای پیشرفت و توسعه جامعه گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه باید حس کمک و همیاری در جامعه در قالب ملی گرایی  شکل گیرد افزود: امید است که با برگزاری چنین جلساتی منجر به کسب نتایج مطلوب در جامعه باشیم و پیشرفت هرچه بیشتر را به دنبال داشته باشد.

سردار مدنی اظهار خاطرنشان کرد: قوانین دست و پاگیر پر جامعه زیاد است که باید آنها را تسهیل کرد وبا رفع موانع تولید به اقتصاد استان کمک کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد