تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 10:39
کد خبر : 140873

خطبه‌های عالمانه آیت‌الله فاضلیان همیشه ماندگار است

خطبه‌های عالمانه آیت‌الله فاضلیان همیشه ماندگار است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در آیین گرامیداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله سیدرضا فاضلیان در مسجد جامع ملایر، اظهار داشت: یاد و خاطره آیت الله فاضلیان همواره در دل‌ها زنده است و ثبت و ضبط خواهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در آیین گرامیداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله سیدرضا فاضلیان در مسجد جامع ملایر، اظهار داشت: یاد و خاطره آیت الله فاضلیان همواره در دل‌ها زنده است و ثبت و ضبط خواهد شد.

وی با بیان اینکه محضر این عالم ربانی محضر علم، بصیرت، معرفت و معنویت بود، افزود: در محضر آیت الله فاضلیان سخنی جز اطاعت و بندگی از خدا دیده نمی‌شد.

امام جمعه ملایر خاطر نشان کرد: مسجد جامع ملایر چندین دهه صدای دلنشین این عالم ربانی را در خود ذخیره کرد و این مسجد محل خطبه‌های عالمانه و عارفانه آیت الله فاضلیان است.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه مسجد جامع ملایر پایگاه علمی و معنوی و کرسی تدریس آیت الله فاضلیان بود، افزود: از همین مسجد و پای خطبه‌های عالمانه این عالم وارسته، جبهه‌های حق علیه باطل از این شهر و دیار پر می‌شد.

وی ادامه داد: فرماندهان و سرداران بزرگی همچون شهید تاجوک و شهید طالبی، همه پای منبر و خطابه‌های این عالم ربانی تربیت و به جبهه‌ها اعزام شدند و حوزه‌های علمیه به پشتوانه آیت الله فاضلیان توسعه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد