تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 10:06
کد خبر : 140861

طنین قرائت قاریان ایرانی در هند

طنین قرائت قاریان ایرانی در هند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سعیدیان و معتز آقایی، قاریان بین‌المللی قرآن از جمهوری اسلامی ایران جهت داوری بیست و دومین دور از مسابقات سراسری قرآن کریم در دهلی به هند سفر کردند. سعیدیان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سعیدیان و معتز آقایی، قاریان بین‌المللی قرآن از جمهوری اسلامی ایران جهت داوری بیست و دومین دور از مسابقات سراسری قرآن کریم در دهلی به هند سفر کردند.

سعیدیان در بخش قرائت و معتز آقایی در بخش حفظ به عنوان داور قرآنی حضور یافتند و همچنین، علاوه بر برنامه‌های پیش بینی شده در رایزنی فرهنگی کشورمان در دهلی‌نو، در برخی محافل و مساجد مسلمانان این کشور به اجرای برنامه پرداختند.

تلاوت کلام الله مجید در جشنواره خوشنویسی قرآنی، مراسم جشن میلاد النبی(ص)، افتتاحیه و اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم و مراسم تجلیل از پژوهشگران برجسته قرآنی با حضور در مسجد جامع بزرگ نظام الدین، پارک مسجد دهلی، مدرسه اسلامی اشرف العلوم، مسجد دارالعلم دهلی، منزل فاروق و برخی دیگر از مراکز دینی قرآنی از برنامه‌های اجرا شده توسط قاریان کشورمان در هند بود.

این برنامه‌ها که با حضور قاریان کشورمان همراه بود، مورد توجه و استقبال مقامات دینی و مسلمانان هند قرار گرفت.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد