تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 11:21
کد خبر : 140689

یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه بهره برداری از گنج دفاع مقدس است

یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه بهره برداری از گنج دفاع مقدس است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی  به مناسبت اولین سالگرد شهادت امیر قاسم جلیلوند افزود: ملت ایران در کنار ماهیت دفاع همه جانبه از ارزش‌ها، مکتب انقلابی و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را به رخ جهانیان کشید و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی  به مناسبت اولین سالگرد شهادت امیر قاسم جلیلوند افزود: ملت ایران در کنار ماهیت دفاع همه جانبه از ارزش‌ها، مکتب انقلابی و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را به رخ جهانیان کشید و ریشه آن به نحوه هدایت‌ها و مدیریت‌های حضرت امام(ره) برمی‌گردد.

وی اظهار داشت: شاخصه‌های زیادی به دفاع مقدس ملت ایران قداست و اهمیت داده که وجود نصرت الهی، رهبری دینی و فرماندهی حضرت امام(ره) ، وجود مردمی انقلابی، روحانیت و جوانان در صحنه، خلوص در نیت و تقوای در عمل مردم، عقلانیت، ماهیت مردمی و معنوی از جمله شاخصه های مهم در دفاع مقدس است که باید جداگانه به آنها پرداخت.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه بهره برداری از گنج دفاع مقدس است که در طول انقلاب اسلامی ملت ایران و جوانان ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کردند و دستاوردهای بسیاری کسب شده و امروز در گام دوم انقلاب باید بیشتر مورد توجه باشد.

سردار کریمی افزود: ایام الله آبان هم از نظر کشوری و هم از جهت استانی یادآور حماسه‌های بزرگی است که باید به طور ویژه گرامی داشته شوند از جمله سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده، تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، یوم الله ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی که به تعبیر حضرت امام(ره) انقلاب دوم ،جای پرداختن دارد و هرکدام از این رویدادها باید برای نسل جوان به خوبی تبیین شوند.

وی اظهار داشت: یکی از وقایع مهم استانی در آبان ماه شهادت شهید قاسم جلیلوند از فرماندهان شایسته و انقلابی استان بود که به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند استان در حیات بابرکت خود منشا خدمات و برکات زیادی برای نظام اسلامی شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امیر جلیلوند یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی بود که علاوه بر تلاش‌های فراوان در عرصه های دفاعی و نظامی دغدغه‌های زیادی در حوزه فرهنگی داشت و که با تاسی به شهدا همواره روحیه ایثار و شهادت در او موج میزد.

سردار کریمی افزود: شجاعت و بصیرت شهید جلیلوند قابل تقدیر بود و برای اجرای ماموریت‌های استانی خالصانه و با تمام توان پای کار می آمد و روحیه خدمت صادقانه به مردم در او برجسته بود.

وی اظهار داشت: شهید جلیلوند در طول مدت خدمت در استان مرکزی اهتمام ویژه ای به انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان داشت و نسبت به خانواده معظم شهدا احترام ویژه ای قائل بود و استفاده از فرهنگ دفاع مقدس را در امور اصل مهم می دانست. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مجاهدت‌های شهید جلیلوند هم در عرصه دفاعی و اجرای ماموریت‌ها، هم در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا و هم در عرصه‌های فرهنگی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا همواره ماندگار است و برای مردم استان مرکزی و همه ارتشیان غیور یک افتخار بررگ محسوب می شود.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد