تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 - 11:00
کد خبر : 140314

تاسیس مرکز بزرگ بین المللی مبتنی بر فرهنگ در کرمان محور کار شهرداری باشد

تاسیس مرکز بزرگ بین المللی مبتنی بر فرهنگ در کرمان محور کار شهرداری باشد

“علی زینی وند” صبح امروز هشتم آبان ماه در آئین تکریم و معارفه شهردار کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: از تلاش های شورای شهر، شهردار و همه تیم های مدیریتی قبلی کرمان که منشاء اثراتی شدند، قدردانی می کنم. وی ادامه داد: امیدواریم شورای شهر جدید

“علی زینی وند” صبح امروز هشتم آبان ماه در آئین تکریم و معارفه شهردار کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: از تلاش های شورای شهر، شهردار و همه تیم های مدیریتی قبلی کرمان که منشاء اثراتی شدند، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: امیدواریم شورای شهر جدید منشاء اثراتی در شان شهر کرمان باشند و در پایان کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارند ضمن آنکه طراز خدمات شهردار کرمان نیز در شان و بزرگی این شهر تاریخی و فرهنگی باشد.

استاندار، کرمانی ها را میراث دار تمدن تاریخی فرهنگی در این سرزمین کهن دانست و بیان کرد: شهر کرمان باید نماد تمدن باشد و در طراز پایتخت مقاومت توسعه یابد اما کرمان کنونی با کرمانی که در تصور جهانیان است، بسیار متفاوت است که باید مسئولین، کرمان را زیبا بسازند.

وی اظهار کرد: کرمان مورد توجه جهانیان است و خیلی ها در دنیا مشتاقند که زادگاه سردار سلیمانی را ببینند که این فرد در کجا پرورش یافته است لذا در کرمان علاوه بر توجه به خدمات شهری و مبلمان شهری باید در راستای تاسیس مرکز بزرگ بین المللی و جهانی مبتنی بر فرهنگ گام برداریم و این موضوع محور شهردار کرمان باشد.

زینی وند تاکید کرد: کرمان باید یک شهر آرام برای همه ساکنین آن باشد و به طبع آن ایران نیز باید این چنین باشد، شاید به همین دلیل مقام معظم رهبری دستور تدوین سیاست های کلی هویت بر سه مولفه ایرانی، اسلامی و انقلابی دادند.

وی بر لزوم داشتن شهری زیبا تاکید کرد و افزود: طرح عظیم فاضلاب شهری کرمان یک کار بزرگی است و پس از تصفیه آن مورد استفاده صنایع قرار می گیرد اما هرجای شهر که این پروژه را اجرا می کنید بلافاصله آسفالت آن را انجام دهید.

استاندار کرمان در پایان خاطرنشان کرد: استانداری آمادگی همکاری لازم را با شهرداری خواهد داشت.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد