تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1400 - 17:10
کد خبر : 139489

دوری از تفرقه عامل حضور ایران در قله اقتدار است

دوری از تفرقه عامل حضور ایران در قله اقتدار است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید جعفر احمدی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم یادواره سردار شهید شوشتری و شهدای وحدت که در مسجد جامع امام جعفر صادق (ع) و با حضور اقشار مختلف مردم تایباد برگزار شد، اظهار کرد: پیغمبر اکرم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید جعفر احمدی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم یادواره سردار شهید شوشتری و شهدای وحدت که در مسجد جامع امام جعفر صادق (ع) و با حضور اقشار مختلف مردم تایباد برگزار شد، اظهار کرد: پیغمبر اکرم زاده شد تا جاهلیت از زندگی انسان فراری شده و چشم بشریت به نور وحی روشن شود.

وی، پیامبر اسلام (ص) را چکیده و عصاره همه پیامبران دانست و گفت: با تولد پیامبر (ص)، گویی ۱۲۴ هزار پیامبر خداوند یکجا دوباره به زمین برگشتند و ما باید به این پیامبر (ص) افتخار کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه تربت جام (ص)، هفته وحدت را هفته درس‌آموزی از پیامبر اسلام (ص) برشمرد و گفت: هفته وحدت زمان یادآوری این نکته است که دشمن، سروری خود را در اختلاف بین شیعه و سنی می‌بینند اما امثال شهید سردار شوشتری، شهید سردار محمدزاده، مولوی شهید جنگی زهی، شهید ماموستا شیخ‌الاسلام و دیگر بزرگان امت اسلام مانع این دسیسه شدند.

احمدی یادآور شد: قرآن دستور می‌دهد از اختلاف دوری کنید تا سست و ضعیف نشوید، دلیل این‌که امروز کشور ما در قله اقتدار و افتخار قرار دارد، دوری جمهوری اسلامی از تفرقه اس ت.

وی گفت: پس از واقعه ۱۱ سپتامبر، دشمن راه چاره برای جلوگیری از نفوذ اسلام را تفرقه دانست آنچنان که رهبر انقلاب اسلامی دیروز فرمودند «سنی و شیعه در چارچوب کلامی کسانی راه پیدا کرده که با اصل اسلام دشمنی دارند»، دشمن برای سنی به نحوی و برای شیعه به نحو دیگری برنامه‌ریزی می‌کند.

احمدی افزود: تحقق تمدن نوین اسلامی بدون وحدت امکان‌پذیر نیست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد