تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 - 15:18
کد خبر : 139208

روحیه جهادی راهگشای مشکلات موجود است

روحیه جهادی راهگشای مشکلات موجود است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سرتیپ محمد تقی اوصانلو ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی با حضور وزیر کشور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر ایجاد امنیت پایدار مردمی در مناطق مرزی شمالغرب کشور اظهارکرد: به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سرتیپ محمد تقی اوصانلو ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی با حضور وزیر کشور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر ایجاد امنیت پایدار مردمی در مناطق مرزی شمالغرب کشور اظهارکرد: به لطف خدای متعال امروز با همدلی مردم و مسئولان امنیت پایدار مردمی در مناطق مرزی شمال غرب ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته که استان درگیر چند بحران اساسی همچون بیماری کرونا و وقوع زلزله قطور را تجربه کرد و با مدیریت بسیار خوب و جهادی شهریاری و هماهنگی بسیار نزدیک‌شان با نیروهای مسلح از این بحران‌ها به خوبی عبور کردیم که جا دارد از زحمات شهریاری قدردانی کرده، انشالله این اقدامات ایشان ذخیره آخرت‌شان شود.

سردار اوصانلو افزود: به واسطه سابقه مدیرکلی معتمدیان، شناخت خوبی از توانمندی‌ها و ظرفیت های‌شان داریم و امیدواریم که حضورشان منشأ خیر و برکت باشد.

وی اضافه کرد: جا دارد از همه کسانی که تمام تلاش و همت خود را در این چهار سال گذاشتند تا این استان احساس امنیت کند، تشکر می‌کنیم، امروز در استان آذربایجان‌غربی امنیت برقرار است.

سردار اوصانلو اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دنبال ایجاد به هم زدن امنیت هستند؛ این نشان از این دارد که انقلاب اسلامی در مسیر درست حرکت می‌کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد