تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 17:57
کد خبر : 138421

تاثیرات شگفت انگیز حاج قاسم سلیمانی در احیای عزت مسلمانان یک استثنای تاریخی است

تاثیرات شگفت انگیز حاج قاسم سلیمانی در احیای عزت مسلمانان یک استثنای تاریخی است

سردار سرلشکر”حسین سلامی” عصر امروز  ۲۷ مهرماه در گردهمایی فرماندهان بسیجی با عنوان طرح اعتلای بسیج و رونمایی از سه قرارگاه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در  استان کرمان ضمن گرامیداشت ولادت پیامبر رئوف(صلی الله علیه و آله)گفت: کرمان سرزمین زنان و مردان مجاهد، سخت کوش، صمیمی، صادق با اخلاص و اهل مهربانی است

سردار سرلشکر”حسین سلامی” عصر امروز  ۲۷ مهرماه در گردهمایی فرماندهان بسیجی با عنوان طرح اعتلای بسیج و رونمایی از سه قرارگاه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در  استان کرمان ضمن گرامیداشت ولادت پیامبر رئوف(صلی الله علیه و آله)گفت: کرمان سرزمین زنان و مردان مجاهد، سخت کوش، صمیمی، صادق با اخلاص و اهل مهربانی است و این سرزمین بیش از ۶۰۰۰ شهید جاویدان تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی ادامه داد: اگر بخواهیم بر حسب زمان جهاد او را تفسیر کنیم او ۴۰ سال جنگید و هر خط مقدمی برای جبهه اسلام ایجاد می شد، او آنجا بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سردار دل ها پس از دفاع مقدس استثنایی و بی مانند جهاد کرد و دشت ها، دره ها در سرزمین های دور و نزدیک خاطره های باشکوه و حماسه های ماندگار از نبرد بی وقفه این مرد افسانه ای تاریخ و اسلام ما در صفحات سینه خود به یادگار دارد.

وی تاکید کرد: تاثیرات شگفت انگیز این مرد بزرگ در احیای عزت مسلمانان، حفظ حرمت نوامیس مسلمین و مانع شدن سیطره کفار بر مسلمانان یک استثنای تاریخی است.

سردار سلامی ادامه داد: این سرزمین مهد ولادت اوست و این مردم بازماندگان نسل فداکاری هستند که در میدان های شرف، عزت و کرامت امت عزیز ایران جنگیدند و در هر نقطه ای از کرمان که پا می گذاریم عطر دل انگیز وجود معنوی این شخصیت والای اسلام به مشام انسان می رسد و برای کرمان و کرمانیان این دیار یک افتخار بی نظیر است.

وی با بیان این مطلب که مردم کرمان قدر این گوهر و شکوه عرفانی را می دانند و به آن می بالند، تصریح کرد: حاج قاسم البته امروز افتخار همه ماست و هر چه زمان می گذرد حاج قاسم زنده تر تجلی می کند و ستایش برانگیزتر می شود و انسان جاری بودن حقیقت حضور او را در مسیر حس می کند.

ادامه دارد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد