سیستم ۱۱۰ به سیستم call center مجهز است/ کاهش دو دقیقهای حضور ماموران پلیس در محل ماموریت
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی برنا، درباره خط تلفنی ۱۱۰ پلیس، گفت: سیستم ۱۱۰ به سیستم call center مجهز است که تمام تماسهای گرفته شده با ۱۱۰ کنترل میشود. او با اشاره به زمان مسئولیتش در پلیس ۱۱۰ بیان کرد: بنده زمانی که رئیس ۱۱۰ بودم این سیستم
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی برنا، درباره خط تلفنی ۱۱۰ پلیس، گفت: سیستم ۱۱۰ به سیستم call center مجهز است که تمام تماسهای گرفته شده با ۱۱۰ کنترل میشود.
او با اشاره به زمان مسئولیتش در پلیس ۱۱۰ بیان کرد: بنده زمانی که رئیس ۱۱۰ بودم این سیستم call center را راه اندازی کردم. ممکن است مردم با خط تلفنی ۱۱۰ تماس بگیرند، پشت خط بمانند.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه در ساعاتی تماسها به ۱۱۰ زیاد است و مردم پشت خط میمانند، گفت: ماموران پلیس به محلهایی که مردم با ۱۱۰ تماس میگیرند، اعزام میشوند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه اخیرا یک طرح ویژهای را اجرا کردیم که زمان حضور پلیس به محل ماموریتها، ۲ دقیقه نیز کاهش پیدا کند، بیان کرد: علاوه بر گشتهای ۱۱۰، گشتهای انتظامی هم برای اجرای ماموریتها پای کار آمدند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰