تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 14:33
کد خبر : 137883

قالیباف درگذشت امام‌جماعت دزاشیب را تسلیت گفت

قالیباف درگذشت امام‌جماعت دزاشیب را تسلیت گفت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا، در پیام محمد باقر قالیباف آمده است: ارتحال روحانی جلیل‌القدر و خطیب گران‌قدر آیت‌الله حاج شیخ عباس مغیثی مرندی موجب تاسف و تالم شد. رییس مجلس در این پیام خاطرنشان کرد: وی مجاهدی پارسا و از وعاظ برجسته تهران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا، در پیام محمد باقر قالیباف آمده است: ارتحال روحانی جلیل‌القدر و خطیب گران‌قدر آیت‌الله حاج شیخ عباس مغیثی مرندی موجب تاسف و تالم شد.

رییس مجلس در این پیام خاطرنشان کرد: وی مجاهدی پارسا و از وعاظ برجسته تهران و شمیرانات بودند که در سراسر عمر بابرکت خویش به گسترش و نشر معارف دینی و اسلامی و ترویج شعائر اهل‌بیت (ع) و همچنین رسیدگی به مسائل مردم و امور خیریه اهتمام داشت.

وی با تسلیت این ضایعه به حوزه‌های علمیه تهران و شمیرانات، شاگردان، ارادتمندان و بیت مکرم وی، برای آن عالم‌ مهذب علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت‌الله شیخ عباس مغیثی مرندی تولیت و امام‌جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) دزاشیب روز شنبه ۲۴ مهرماه درگذشت.

وی از اساتید حوزه علمیه تهران و از نمایندگان مراجع عظام تقلید بود.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد