تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 10:13
کد خبر : 137790

بسیج دانشجویی آذربایجان غربی کشتار اخیر مسلمانان قندهار را محکوم کرد

بسیج دانشجویی آذربایجان غربی کشتار اخیر مسلمانان قندهار را محکوم کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در بیانیه‌ای کشتار اخیر مسلمانان در مسجد امام بارگاه استان قندهار افغانستان را محکوم کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: حادثه تلخ و مصیب بار انفجار در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در بیانیه‌ای کشتار اخیر مسلمانان در مسجد امام بارگاه استان قندهار افغانستان را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

حادثه تلخ و مصیب بار انفجار در مسجد امام بارگاه استان قندهار که منجر به جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از نمازگزاران انجامید آحاد ملت مسلمان ایران اسلامی را داغدار کرد.

مع الاسف این کشتار بی‌رحمانه و ددمنشانه شیعیان مظلوم و مردم بی گناه با سکوت و عدم پیگیری دولت طالبان مواجه است و برای دومین بار چنین حادثه تلخی در مساجد شیعیان تکرار می‌شود؛ لذا دولت طالبان مسئول خون‌های به ناحق ریخته شده شیعیان بوده و انتظار می‌رود که سریعا اقدامات لازم جهت تامین امنیت شهروندان شیعه در افغانستان فراهم شود.

هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی با قلبی آکنده از درد و اندوه شهادت و مجروح شدن نمازگزاران بی گناه مسجد امام بارگاه را که قربانی انفجار تروریستی شده اند را محکوم نموده و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و برای مجروحین شفا و بهبودی را مسألت میکنیم همچنین از دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران خواستار انجام اقدامات و رسیدگی به موقع هستیم.

در این شرایط سخت ضمن اعلام همبستگی با مردم افغانستان به ویژه شیعیان مظلوم این کشور از آنان می‌خواهیم همانگونه که از سیدالشهدا و ملجا و پناه شیعیان درس ایستادگی در مقابل ظلم آموخته ایم در مقابل این اعمال جنایت کارانه نیز صبر و استقامت کنند و وحدت و همبستگی خود را حفظ کنند والعاقبه للمتقین.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد