تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 12:12
کد خبر : 137595

واکنش ستاد امر به معروف استان البرز به حواشی اخیر شورای شهر کرج

واکنش ستاد امر به معروف استان البرز به حواشی اخیر شورای شهر کرج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرج، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در خصوص حواشی اخیر شورای شهر کرج بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است؛ در رابطه با مسائل اخیر شهر کرج، و با وجود اوضاع

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرج، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در خصوص حواشی اخیر شورای شهر کرج بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است؛

در رابطه با مسائل اخیر شهر کرج، و با وجود اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور و خصوصا استان البرز با اینهمه کمبودها و حفره‌های مدیریتی و آسیب‌های اجتماعی و فقر اقتصادی عموم مردم؛ مطالبات اساسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز این است که:

۱. اصولا چنین اتومبیلی با چنان قیمتی گران و با هزینه‌های نگهداری گزاف، به چه کار شهرداری شهر کرج می‌آید؟! و آیا این خود مصداق اتلاف ثروت عمومی و اسراف بیت المال نیست؟

۲. مسئول مربوطه حتما توضیح بفرمایند که بازدید کاری در روزهای تعطیل آخر هفته، آنهم به شکل خانوادگی در شمال کشور و با استفاده از خودروی سازمانی، نامش چیست و تداعی کننده کدام مفاسد اجتماعی و مدیریتی می‌باشد؟

۳. اصولا خودروی سازمانی در دست فرزند مسئول چه می کرد؟ قویا هشدار می‌دهیم درباره ی پدیده آفت‌زدگی به آقازاد‌ه‌ها که دامان بسیاری از مسئولان کشور را گرفته است!

۴. پخش موسیقی غربی آنهم در ایام شهادت امام عسکری (علیه السلام) چه ارتباطی با شعائر اصیل اسلامی و انقلابی و همچنین چه ارتباطی با شعارهای انتخاباتی ایشان دارد؟

۵. پیام رسمی و رسانه‌ای ایشان، متاسفانه سرشار از توجیه و فرافکنی بود. این مسئولیت‌ناپذیری اعمال خود و خانواده، عیبی بزرگتر و دردی مضاعف بر دامان مدیریت استان و بلکه کشور است.

۶. بدینوسیله عموم مدیران استان و خصوصا این مسئول مذکور را به عمل مومنانه نسبت به تکالیف الهی و حاکمیتی و اداری و همچنین اجتناب از حاشیه‌ها و مفاسد اجتماعی و اقتصادی دعوت کرده، و هشدار می دهیم که؛ عموم امت حزب الله استان، با چشم باز و بصیر، از اهداف و آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاس‌بانی می کنند و در صورت بروز حواشی مفسده انگیز، عمل انقلابیِ قانونی و پیگیری حراستی و قضایی را حق مسلم خود می‌دانند.

والسلام علی من اتبع الهدی
روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد